JEG ER SJOKKERT

Categories Personlig

Både i går og idag har jeg virkelig fått sett noe som sjokkerer meg. Eller jeg vet ikke.. Jeg føler kanskje at sjokkert er feil ord å bruke, men det er faktisk det jeg er. Etter at jeg valgte å være åpen med dere i går, og dele noe veldig privat har jeg fått sett hvor fantastiske mennesker det finnes. Jeg får ofte hyggelige kommentarer på bloggen, men det å se at de som skriver faktisk bryr seg, det er helt spesielt.

Jeg har opplevd mye rart etter at jeg ble en offentlig person, og jeg har møtt mennesker som kun ønsker meg vondt. Mennesker som skriver utrolig stygge ting kun for å dra meg ned. Det er akkurat derfor det er så utrolig godt å møte på mennesker som dere. Mennesker som tar seg tid til å støtte meg. I går da jeg skrev innlegget skal jeg være så ærlig å si at jeg hadde det kjipt, og det tok ikke mange timer før jeg følte meg mye bedre. Det er på grunn av dere. Jeg føler dere er vennene mine, selv om jeg ikke vet noe som helst om dere. Det eneste jeg vet er at jeg hadde vært stolt over å kjenne en som deg. Jeg håper alle dere som leser dette skjønner hvor bra dere faktisk er. Tusen takk ♥

Innlegget kan du lese HER

38 kommentarer

38 thoughts on “JEG ER SJOKKERT

  1. Dette gjør meg såå glad!! ☺️☺️❤ Jeg håper du innser hvor en fantastisk person du er, Sofie 🙂

  2. ❤️❤️❤️ Jeg må
    Bare si at du er en helt fantastisk persjon, og du er et veldig fint forbilde for meg 💕💕

  3. Fine du! 🙂 Jeg er blitt fast leser av bloggen din 💖 Heiet på deg helt fra start i PH! Du virker som en utrolig snill person. Klem 💖

  4. Syntes du er utrolig tøff som deler private innlegg. Du er virkelig et stor forbilde for meg. Fra den tiden jeg så det på TV til nå har du positiv virkning på meg. Jeg leser egt ikke blogger fordi har ikke funnet noen som har passet meg, til jeg begynte å lese bloggen din.. Du lyser oppdragene min.. Vær sterk og tro på deg selv

  5. Kjære gode Sofie! Du fortjener hver eneste kommentar og hvert eneste fine ord.
    Det gjør meg glad at du får så mye mer posetive kommentarer enn negative nå.. For du har fått så mye hate i deg siste som har vært så ufortjent.
    Du skriver at du føler vi er vennene dine, og jeg føler også det.. Enda jeg egentlig ikke kjenner deg så skulle jeg ønske jeg gjorde det. For å ha en venn som deg tror jeg alle hadde hatt godt av❤️
    Jeg er en jente på 21 år og jeg pleier aldri å bli så opphengt i en blogg som jeg er i din. Jeg er også mamma til en nydelig liten prinsesse på 3 år så jeg har ikke så mye tid til det heller. Men jeg tar meg alltid tid til å gå innom bloggen din.. For på en eller aen rar måte er det akkurat som om den hjelper meg gjennom en kaotisk hverdag.. Haha
    Så kjære vakre, gode Sofie. Forsett med det du gjør.. For vi er såå mange som er takknemmelige for det du gjør.
    Klem❤️

  6. Ramona: Så utrolig gøy å høre at du tar deg tid til å lese bloggen min, selv om du har en hektisk hverdag. Det gjør meg utrolig glad å vite at jeg gjør noe rett, som gjør at dere faktisk fortsetter å lese bloggen min. Det er utrolig motiverende å høre, du aner ikke !
    Tusen takk Ramona <3 <3

  7. Kjære Sofie. ❤️
    Takk for att du deler så mye på bloggen din. Jeg har veldig hektiske dager men tar meg alltid til til og lese din blogg. Du virker som en fantastisk flott jente. Stå på Sofie du er kjempe tøff. Ta vare på deg selv og fortsatt den ubeskrivelige gode jobben du gjør ❤️

  8. Vet dette er random, men hvorfor barberte Morten seg 😭😭😭😭😭😭😭 jeg liker barten 😭😭😭😭😭😭

  9. Hva har vært din største støtte etter at du mistet faren din? Var det noe spesielt vennene dine gjorde for å få deg til å føle deg bedre som hjalp?❤❤

  10. Du er helt RÅ Sofie!❤️❤️ Jeg elsker bloggen din❤️ Hilsen en stor fan av deg fra Nord-Norge😆❤️

  11. Du er en nydelig jente, ingenting og mislike, og man kan ikke dømme personer man ser kun på tven, uten og kjenne dem <3

  12. Anonym: Hei du 🙂 IP adressen din er stadig innom min blogg for å legge igjen stygge kommentarer. Jeg vil bare gi det et lite tips om at du støtter min blogg hver eneste gang du trykker deg inn. Om du virkelig har så mye i mot meg, så kan jeg ikke forstå hvorfor du ønsker dette. Bare et lite tips 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *