UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt er helt klart å reise til Bodø. Det var utrolig deilig å komme vekk fra Oslo, og endelig kunne slappe av litt. De siste dagene har jeg sovet til jeg våkner, og lagt meg når jeg selv føler for det. Jeg har jobbet mye med bloggen, men her har jeg også tatt meg litt fri. Jeg har ferie, selv om jeg ikke har ferie. Så det har virkelig vært godt for kropp og sjel 🙂

UKENS OPPTUR
Ukens opptur var å møte foreldrene til Morten. For noen fantastiske mennesker, det må jeg virkelig si. De er så hyggelige, og ikke minst imøtekommende. Det føles ut som at jeg har kjent de i mange år. 

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur var vår lange reise til Bodø. Jeg føler det er utrolig mye snakk om Bodø nå, men det er jo dette hele forrige uke har handlet om. Reisen som egentlig skulle ta 1,5 time, tok istedenfor 12 timer. Selv om det var en utrolig fin biltur, kunne jeg gjerne vært foruten. En uke går fort, og da vil jeg ha så mye tid her som overhodet mulig. 

UKENS TV-SERIE
Sorry folkens, etter denne uken skal jeg fjerne dette punktet. Jeg tror heller jeg må finne på et nytt et, så gjerne kom med forslag. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg tok dette med, for jeg ser jo ikke på serie. Jeg har aldri noe nytt og kult å anbefale dere, hehe. 

UKENS SANG
Jeg er kjedelig igjen.. Dere vet hvor JB fan jeg er, så selvfølgelig er det Justin Bieber/ David Guetta – 2U

UKENS CRAVINGS
Godteri.. Morten og jeg har spist godteri hver dag siden vi kom til Bodø. Jeg tvang Morten med meg på rusta, der jeg endte opp med å kjøpe en stor pakke med Kinder Bueno og 900g Haribo. Morten kjøpte også 600g med en sjokolade jeg absolutt ikke liker, så han har spist 600g alene. Snakker vi de berømte kjærestekiloene? Jaja, jeg bryr meg ikke. Vi er på ferie, og da skal man kose seg 🙂

UKENS TANKE
Jeg tenker ofte på hvor heldig jeg er. Hvor mye fint jeg har fått i livet mitt, som jeg virkelig setter pris på. Alle grunnene jeg har til å smile. En tanke som også har slått meg veldig det siste, er det å ta vare på alle rundt seg. Jeg føler man tar hverandre litt for gitt, noe som egentlig er veldig synd. Jeg skal virkelig bli bedre til å vise alle rundt meg hvor mye de faktisk betyr for meg. 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå sitter jeg nede i guttebula til Morten, mens han er på spa. Jeg jobber, mens han koser seg. Forskjell på folk? Hehe, neida. Jeg har mye å gjøre i dag, og jeg vil gjerne få det unnagjort sånn at jeg kan nyte den siste dagen i Bodø. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG
DET GJØR VONDT
HUN SOM SENDTE MEG UT AV PARADISE HOTEL
MITT FØRSTE MØTE MED SVIGERS

 

10 kommentarer

10 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Hei Sofie 😀
    Skal dere en tur på city nord i kveld?
    Har så lyst å treffe dere i dag siden det er eneste dagen jeg er i Bodø å siden dere reiser hjem til Oslo i morgen.
    Jeg har samme etternavn som Morten 🙂
    Så håper dere kan komme til city nord i dag:-)
    Dere to er et nydelig par 😀
    Klem fra Camilla 🙂

  2. Hei
    Hva med ukens overraskelse i stedet for TV-serie. Kjempeflott blogg! Du er ei jente med bein i nesa som forteller om hverdagen uten å rosamale alt. Veldig mye fornuftig å bra å komme med, fortsett den gode jobben og ikke hør på alle nett-trolla som gjemmer seg bak PCn sin. Flere skulle vært som deg:-) Hilsen Tonje

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *