SISTE KVELD

Categories Reise

Akkurat nå sitter jeg nede i guttebula til Morten. Jeg må egentlig blogge, rydde og pakke. Vi reiser hjem til Oslo imorgen, så vi har litt å gjøre før vi drar. Det har vært utrolig fint å være her i Bodø, så det er egentlig ganske kjipt å reise hjem. Det har vært utrolig deilig å kunne slappe av, og jeg tror dette er noe både Morten og jeg har trengt. Vi har en hektisk hverdag ellers, så det å ikke ha noen planer er veldig uvant. Vi har blitt tatt så godt vare på av foreldrene til Morten. Det er snakk om gjærbakst nesten hver dag og ikke minst, digg middag. Jeg er så lei av å lage min egen mat, så dette er virkelig service.

Jeg skal ikke være mange dagene i Oslo før jeg reiser igjen. Jeg skal en liten tur til Tønsberg, så rett til Trondheim. Så er det tilbake til Tønsberg, før vi på nytt reiser til Bodø. Så skal vi rett fra Bodø til varmere strøk. Jeg skal fortelle dere mer om dette senere, vi gleder oss iallfall veldig mye. 

19 kommentarer

19 thoughts on “SISTE KVELD

  1. Dette fortjener dere veldig godt 😀
    god tur til Oslo og så på nye turer 😀
    virker som de tatt foreldre til Morten tatt godt vare på deg:)
    Ha en fin kveld 🙂

  2. Så fint å høre at dåkker har kosa dåkker! Håpe dåkker e i bodø da når æ kanskje skal ❤ goklem!

  3. Du og Morten er så herlige <3 Det er ikke vanskelig å se at dere passer sammen og har det morsomt ilag. Digger å se snaper fra dere. <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *