DET ER SKUMMELT

Categories Personlig

En ting som er typisk meg er å få skrivesperre når jeg har dårlig tid. Jeg takler stress ekstremt dårlig på alle måter. Vi skal å spise lunsj med familien til Morten klokken 12, og jeg sitter enda her. Jeg skal blogge, dusje og ordne meg, på 2 timer. Jeg tror de fleste av oss skjønner at jeg mest sannsynlig ikke vil rekke det, og jeg vil forsinke oss igjen. Dette gjorde jeg for noen dager siden også, hehe. Jeg burde egentlig gjort alt dette i går, men det var viktigere å være sammen med de rundt meg. Jeg bruker store deler av dagen foran denne macen, så noen ganger er det viktig å ta litt fri. Ikke sant?

En dårlig uvane er at jeg kan være ekstremt usosial av meg. Prøver du å se en film med meg vil jeg mest sannsynlig se mer på telefonen enn hva jeg ser på skjermen. Er det en film som virkelig interesserer meg, legger jeg bort telefonen. Jeg er utrolig kjip, i know. Det eneste problemet er at Morten er helt lik. Vi er alt for dårlig til å være sammen, selv om vi er sammen. Derfor hadde vi en utrolig fin kveld sammen i går, og jeg setter virkelig pris på hver gang vi faktisk er med hverandre. Det er også disse dagene som får meg til å innse hvor heldig jeg faktisk er. Jeg har aldri møtt et menneske som er mer lik meg, men samtidig så ulik. Vi har det så morsomt sammen, og Morten får meg til å føle meg helt spesiell.

Det er også på sånne kvelder jeg innser hvor mye jeg har å miste. Utrolig rart å legge fokuset der, men noen ganger slår tanken meg. Det er skummelt å være veldig glad i et annet menneske. Man er jo avhengig, og gir så mye av seg selv til en annen. De har alle muligheter til å såre deg når som helst, noe som er skummelt. Jeg sa til Morten i går ” Jeg er veldig glad i deg, men du skremmer meg”. Morten skjønte først ikke så mye, men etter å ha forklart var han enig. For det er skummelt. Likevel er det ikke der man skal legge fokuset, men noen ganger slår tankene meg. Jeg er bare så lykkelig, og ikke minst forelsket. Skummelt


Jeg anbefaler alle å prøve Fun Light sin nye saft, den er sååå god!

Dette ble kanskje litt rotete, men er det ikke det typisk meg? Jeg skriver bare det jeg føler, og noen ganger er følelsene mine rotete. Nå skal jeg komme meg i dusjen, så snakkes vi senere ♥

17 kommentarer

17 thoughts on “DET ER SKUMMELT

  1. Så skjønne dere er <3 Jeg har blitt SÅ flink til å legge bort telefonen når jeg er sammen med datteren min eller venner. Det er gull verdt, altså 🙂

  2. For å slippe å forsinke de andre kunne du latt være å skrive dette innlegget.. hadde ikke mening. Respekter andres tid

  3. Noen ganger må man bare leve i nuet og nyte øyeblikket.
    Skjønner tankegangen din, men prøv å ikke fokuser for mye på det.
    Du fortjener all lykke du kan få. Grip den med begge hender.
    Setter pris på at du deler sånne hverdagslige ting med oss lesere.
    Ha en fin dag 🙂

  4. Man merker virkelig hvor sta du er når du ikke våger å innrømme hvordan du har behandlet noen av PH deltagerne. Synes det er merkelig at du fremdeles ser ingenting galt i måten du og Andrea har snakket om og behandletandre på. Heiet på deg under hele sesongen, og du virker som en veldig god person, men gode personer kan gjøre vonde ting også, til og med når de ikke merker det selv. Kjenner jeg blir litt irritert på noen av de andre ph deltagernes vegne, etter å lest deres synspunkt forstår jeg hvorfor de velger å være åpne om dramaet mellom dere.

  5. Jeg forstår deg veldig godt! Er nok kanskje fordi jeg er en slik person selv. Noen ganger er det godt å få ting gjort, men man må tenke på at man kun lever en gang! Lykke til vidre❤️ Heier på dere❤️ Hjertelig hilsen en av dine største supporter og fan❤️❤️

  6. Hei 🙂
    Jeg lurer på om du kunne lage et innlegg om dine erfaringer/opplevelser med angst (og da mener jeg ikke fylleangst fordi man gjorde dumme ting kvelden før, eller er nervøs før et jobbintervju f.eks) ? Hvordan taklet du det og hvordan kom du deg ut av det, om du er komfortabel med å dele slikt. Jeg mener å huske at du har nevnt litt om angst før. Kanskje du har noen gode råd?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *