TAKK FOR MEG

Categories Reise


Vet ikke hva som skjer med poseringen her. 

Tro det eller ei, jeg er stresset igjen. Jeg føler at 2 av 4 innlegg handler om hvor stresset jeg er. Jeg skjønner hvor usunt dette er, og jeg må vel snart begynne å jobbe med det. Jeg har alltid vært en som stresser mye, så hvordan jeg skal klare å slutte å stresse kan jeg ikke se for meg. Vi er snart på vei til flyplassen, som er grunnen til dette stresset. Vi skal hjem til Oslo, der vi ikke skal være mer enn 10 dager før vi skal reise, igjen. Jeg skal fortelle mer om dette senere ♥

Det har vært en helt fantastisk uke i Bodø. Jeg har møtt så mange hyggelige mennesker, så her trives jeg. Ikke nok til at jeg kunne flyttet hit, men det har alt med klimaet å gjøre. Jeg er alt for glad i sol og varme til å bo i Nord-Norge. Det er heldigvis ikke lenge til vi skal tilbake igjen, noe jeg ser frem til. Takk for meg Bodø, vi snakkes snart!

28 kommentarer

28 thoughts on “TAKK FOR MEG

  1. Ta det med ro Sofie og hvis du trenger en liten pause så er det helt greit. Vi alle støtter deg.
    Ps:Du er så vakker😍😍😍😘😘❤❤

  2. Du skulle kanskje endret overskriften til: takk for meg bodø. Ettersom overskriften du har nå kan lett få folk til å tro at du har tenkt å slutte å blogge. Du bestemmer selvfølgelig selv, men bare et tips hvis du ønsker mindre hat på bloggen. Ettersom denne overskriften lett kan provosere folk, og det kan bli vanskeligere å se på deg som en seriøs blogger

  3. Må bare si at jeg elsker kommentarene du kommer med til haters, det gir meg motivasjon til å blogge selv, selv om jeg ikke har haters som kommenterer, men for alt jeg vet så skjer det imorgen. Føler jeg lærer litt av deg, måten du håndterer haters på blant annet 🙂 Tenkte å skrive et innlegg om det en dag, rett og slett fordi jeg synes det er en kul måte å håndtere frekke kommentarer på og kanskje det hjelper andre mennesker. 😅😅

  4. Hallo ikke hate på nydelige Sofie❤️På hvilken måte har hun fortjent dette her? Herregud lizm det er bare et blogginnlegg! Sofie; ikke bry veg om hatere❤️ Ikke la noen dra deg ned! Du er nydelig akkurat som du er❤️

  5. Hallo?! På hvilken måte har Sofie fortjent å bli kalt sånne ting? Sofie; ikke la noen dra deg ned! Du er perfekt akkurat som du er og du er et STORT forbilde for meg❤️

  6. Ska sei du får mange ufortjente kommentara :p ikkje bry deg om dissa nettrollan som ikkje har nåkka anna å gjør enn å prøve å dra ned folk! Keep up the good work 🙂

  7. Akkurat denne var litt clickbait, da det hørtes mer dramatisk ut enn det det var! Det gir mening når man går innpå, men hørtes ut som du skulle slutte å blogge på storyen på instagram. Noe jeg forøvrig håper du aldri gjør ❤️ Hilsen fastleser som elsker å lese bloggen din!

  8. Ikke skriv hate😢😡er bare trist ad du gidder å bruke livet dit på det.ivartfal når du skriver det om vb menneske du har ikke noe vondt å si omsofie så bare stopp ake hatere😢❤elsker deg Sofie du er mit forbilde😍😘❤

  9. Anonym: Kan forstå hva du mener, men helt ærlig så tenkte jeg ikke over det. Er jo ikke uvanlig å si ” Takk for meg” når man har besøkt et sted. Ser selv at jeg kunne skrevet Bodø på slutten. Skal tenke over det til neste gang 🙂 Tusen takk <3

  10. Anonym: Jeg forstår hva du mener. Jeg tenkte ikke over det om jeg skal være helt ærlig. Jeg har ikke drevet med clickbait og har ingen planer om å gjøre det heller. Jeg synes ikke man skal lure leserne sine. Uansett, takk for tips 🙂

  11. halla, dei skoene morten hadde på seg når dokker spilte golf i bodø, ka heite de? Bodø e ein fin by, alltid gøy å gå ut der😜😜

  12. kjenne du Amalie Olsen? eg har hørt at ho og Petter er veldi gode vennar so då lurte eg på om du er venn me ho eller noko sant?<3 Ps: du er drit fin, eg heia på deg gjennom heile PH, heilt frå dag 1<3

  13. Hei!💕 Bare elsker deg!! Du å Morten e goals!💕Håper dere er sammen for evig!💕 Ble så glad når du å Morten ble partnere på ph!💕 Du er den peneste som finnes💕 Elsker deg!!💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *