DET FØLES BRA

Categories Ikke kategorisert

En liten fun fact om meg, jeg er en veldig hjemmekjær person. Så dere kan tro det var trist å forlate Bodø i går. Kanskje litt merkelig å kalle det hjem, for det er det jo ikke. Eller, det er jo det. På en måte. Foreldrene til Morten er sånne mennesker som får deg til å føle seg hjemme, og det gjorde jeg også. Moren til Morten er faktisk veldig lik min mamma, så det var som å være hjemme på besøk hos henne. Det har vært utrolig deilig å føle seg som en ungdom igjen, der du våkner opp til frokost og får melding når det er middag. Det er lenge siden, og jeg har glemt hvor mye jeg setter pris på det.

Jeg hadde trodd det skulle være nedtur å komme hjem, men der tok jeg faktisk feil. Det var utrolig godt å komme hjem til sin egen leilighet og sin egen seng. Det var deilig å fylle opp kjøleskapet med alle mine favoritter. Det var også utrolig godt å se Andrea igjen. Det var ikke før nå jeg merket hvor mye jeg har savnet henne. Det er godt å kunne komme hjem å lufte alle tanker og følelser. Hun er vel en av få som kan forstå meg på det meste. Kjenner jeg meg selv er det helt sikkert ikke lenge til jeg er lei av å sove i min egen seng og måtte lage min egen middag. Heldigvis skal jeg møte mamma om noen dager, så skal vi tilbake til Bodø igjen i Juli ♥


Skoene er fra Louis Vuitton til alle dere som lurer <3 

11 kommentarer

11 thoughts on “DET FØLES BRA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *