EN DÅRLIG TAPER

Categories Ikke kategorisert


Morten ligner litt på Ken fra Barbie, haha. 

Siste kvelden i Bodø bestemte vi oss for å gjøre noe jeg absolutt aldri gjør, det vil si bowling. Jeg er utrolig dårlig i bowling, og ender alltid opp med å tape. Jeg er likevel ikke vond å be, for jeg er langt i fra en dårlig taper. Da vi kom på andreplass i Mr og Miss Paradise var jeg så glad på Henriette og Andre sine vegne, så det hadde ingenting å si at vi fikk en andreplass. Spør du meg så er det mer enn bra nok. Morten hadde nok en litt annen tankegang, da han er verdens dårligste taper, haha.

Etter å ha møtt familien til Morten forstår jeg at han har fått det fra et sted. Det å være på bowling med Morten og broren hans (begge er like dårlige tapere, hehe), påvirket meg utrolig mye. Jeg gikk fra å ikke bry meg i det hele tatt, til å plutselig bli en skikkelig dårlig taper. Så dårlig at jeg ble god i bowling, haha. Jeg pleier vanligvis å ha rundt 50-60 i poeng, men denne gangen fikk jeg over 100. Jeg har aldri opplevd å få over 100 før, så for meg var det ganske stort. Det er utrolig hva litt konkurranseinnstinkt kan gjøre med deg. Jeg tror jeg må begynne ha med meg Morten overalt, kanskje jeg oppnår flere mål i livet. Hehe neida, joda. 




Dere kan jo gjette hvem som er hvem? Sikkert ikke vanskelig i det hele tatt 😉

3 kommentarer

3 thoughts on “EN DÅRLIG TAPER

  1. Bowlet der mange ganger 😀
    Dere var der på kvelden så det ble discobowling med masse lys sant? 😀 Med mindre det bare er i helgene. Ble usikker nå. hehe.
    Såååå, da drar dere med flyttelasset til Bodø snart eller? 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *