JEG FØLER MEG TOM

Categories Ikke kategorisert

Jeg vet ikke om det er det at jeg er syk, eller om hodet mitt bare ikke vil fungere. Jeg våkner opp hver eneste dag, uten å vite hva jeg skal skrive om. Vanligvis har jeg masse inspirasjon, ideer og meninger jeg har lyst å dele med dere. Nå føler jeg meg bare tom. Jeg hater å være i perioder som dette, for det eneste jeg klare å tenke på er hva jeg skal blogge om. Jeg er så takknemlig for denne bloggen, likevel vil ikke hjernen fungere. Jeg er daglig innom andre blogger for å hente inspirasjon, men det er vel da jeg har innsett hvor like vi på topplisten er. Vi er helt forskjellige, men vi blogger likevel mye om det samme. Jeg vil skille meg ut, men hvordan? Jeg har lenge ønsket å ha en reiseblogg, men dette er nok enda langt frem i tid. Jeg har planer om å reise bort i noen måneder, og dere skal helt klart være med på dette. Det er ingenting som gir meg mer inspirasjon enn å besøke nye steder. Det å møte nye mennesker og oppleve en annen kultur.

Uansett hvor mye jeg ønsker å blogge mer om reise og nye opplevelser, så er ikke det et tilfelle nå. Jeg vet at dette bare er for en liten periode, og jeg vet også at det er helt normalt. Man kan dessverre ikke være på topp hele tiden, og det er greit. Om det er noe dere savner på bloggen så gjerne si ifra. Jeg er tross alt ingenting uten dere, og jeg føler derfor det er viktig å høre på deres ønsker også 🙂 Takk på forhånd♥

31 kommentarer

31 thoughts on “JEG FØLER MEG TOM

  1. Jeg prøvde å blogge en periode, men slutta etter kort tid. Jeg leste gjennom innleggene og tenkte: “herregud for et kjedelig liv jeg har”
    Nå er ikke livet mitt så mye kjedeligere enn andres sine tror jeg, men jeg våget ikke å gi så mye av meg selv, så da ble bloggen veldig hverdagslig og A4 om du skjønner. Tror det som kjennetegner de på topplisten er at de gir veldig mye av sine egne tanker og følelser. De tør der andre stopper opp.
    Jeg mener ikke på noen som helst måte at du skal utlevere deg selv og livet ditt, noe må være privat.
    Men for min del så synes jeg det er interessant å lese bloggers meninger om ting som skjer i samfunnet, selv om dette i blant er upopulære meninger, så digger jeg den “gutsen”. Ellers så er jeg fan av spalter som gir råd og tips i hverdagen da 🙂 Hvordan komme inn i god treningsrutine, hvordan komme ut av kjærlighetssorgen, hvilke steder du MÅ reise osv. Og da bruke egne erfaringer, ting DU har erfart og lært.
    Okei, dette ble langt. haha <3

  2. Det er helt vanlig å ikke alltid ha verken inspirasjon eller motivasjon til å gjøre ting hele tiden, og enda viktigere som du sier, så kan man ikke ligge på topp hele tiden. Jeg er en fast leser, og jeg tror du har mange av oss, så jeg tror ikke du skal være redd for at vi forsvinner med det første😉 Når det kommer til ting du kan gjøre så skulle jeg gjerne sett mer av deg og de andre ph-deltagerne på YouTube. For det første elsker jeg å enten bare se q&a’s med deg og de andre, men challenges og sånn er også artig. I tillegg til at det er underholdene å se på kan jeg garantere deg at det slår an hos publikum, så jeg tror ikke akkurat du mister lesere av å lage flere videoer, heller tvert imot. Også må du for all del gjøre ting DU liker. Husk, dette er en jobb. Du skal like jobben din akkurat som at en renholder skal like sin jobb, og en arkitekt skal like sin. Hvis du gjøre ting du ikke liker kommer nok leserne til å merke at du ikke liker det, og da er det mange som ikke orker å høre på hva du har å si hvis de vet at du egentlig misliker temaet. Nå ble dette en veldig lang tilbakemelding men. Uansett, glad i deg og bloggen din, stå på videre❤️

  3. Elsker bloggen den, men vil veldig gjerne ha mer om deg generelt og ikke bare hva du gjør, eller hva du føler. Selv om jeg elsker de innleggene også❤️

  4. Du har opplevd masse. Hva med å ta for deg noen temaer, som folk kan kjenne seg igjen i. F.eks. dette med å flytte til nye steder. Hvordan danne nettverk på et nytt sted. Og så kommer du helt sikkert på flere temaer etter hvert, mens du kan glede deg til å realisere reiseblogginnleggene! 🙂 Du har det som skal til, du skal bare ikke stresse.

  5. Du kan sikkert blogge om erfaringer. Altså gjennom din ungdsomstid, hva burde du ha ungått, hva burde du ha gjort osv. Altså litt råd til flere unge der ute.
    ps: Elsker bloggen din <3

  6. Hei 🙂 jeg følger med på bloggen din og ser innom den ofte, har aldri kommentert på den før. Du er så flink til skrive!
    * Lurer på om du kan blogge om hvilken film du liker best og hvorfor? Eventuelt sjanger?
    *Hobbyer (bortsett fra blogg og reising)?
    *Om du leser bøker? Eventuelt hvilke/sjanger?
    * Du skriver at du liker å reise, hvilke land/steder skal du reise til før du dør og hvorfor.
    Bare noen forslag på noe jeg gjerne vil lese mer om. Håper disse forslagene hjelper på inspirasjonen 🙂

  7. kan du skrive innlegg om hvordan det er å være fulltidsblogger + trening og kostholds innlegg av noe slag?

  8. Elsker bloggen din! Som andre sier trenger du absolutt ikke å stresse for det er gøy å lese uansett hva det er. Er kjempefan av nåde deg og bloggen din og håper du aldri stopper! Stå på<33

  9. Du skriver jo bare fjas uansett. De fleste blogger er uintelligent, uinteressant trivielt banalt fjas. No disrespect.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *