FRA ELSK TIL HAT..

Categories Ikke kategorisert

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening. Det er bare litt under en time til jeg må være ute av døren igjen, så dere forstår sikkert at jeg har dårlig tid. Ikke noe nytt med andre ord, eller hva? I dag skal jeg noe jeg egentlig ikke liker, så jeg kan ikke forstå hvorfor jeg drar. Jeg elsker å være sosial, så det er vel den eneste grunnen til at jeg velger å være med. Jeg skal snart dra for å møte Martine, for vi skal på TUSENFRYD. Før så elsket jeg karuseller, nå hater jeg det. Hvorfor? Det er egentlig så trist 🙁

Vi er en hel gjeng som skal dra, så litt moro blir det vel. Jeg vet ikke om jeg kommer til å være den som står å ser på, eller om jeg faktisk tør å ta noen karuseller. Vi skal filme hele dagen, så det kommer vel en vlog på bloggen etterhvert. Morten og jeg skal forresten reise til utlandet i august, herregud som jeg gleder meg. Jeg skal fortelle dere mer om dette litt senere idag, så det er bare å følge med. Vi snakkes senere ♥


Tidenes diva bilde. Dette var ikke planlagt, så egentlig var det et ganske kult bilde. 

13 kommentarer

13 thoughts on “FRA ELSK TIL HAT..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *