EN EKKEL OPPLEVELSE

Categories Ikke kategorisert

En ting jeg har lært meg etter denne uken her, KJØP KALENDER. Jeg har glemt utrolig mange avtaler, noe som skaper mye kaos. Jeg planlegger ting langt frem i tid, så glemmer jeg det helt. Uansett, over til noe helt annet. Jeg ble faktisk veldig stolt over meg selv etter besøket på tusenfryd. Jeg var ganske sikker på at jeg ikke kom til å tørre å ta noen karuseller, men jeg endte faktisk opp med å ta en del. Jeg må ærlig innrømme at jeg ble litt stolt. Jeg er ganske redd for karuseller, så klapp på skulderen til meg.

Jeg må likevel fortelle dere noe jeg synes var ganske ekkelt. Vi bestemte oss for å ta Thundercoaster, som jeg har tatt et par ganger før. Jeg vet at den rister litt da den er laget av tre, men denne gangen var det virkelig ekstremt. Jeg tuller ikke når jeg sier at vi slo både nakke, hode og knær. Det var noen sekunder jeg var helt sikker på at den skulle hoppe ut av sporet. Da vi endelig var ferdig med karusellen fra helvete stoppet den plutselig opp. Det var en teknisk feil som gjorde at den ikke kunne kjøre helt frem til sporet. Jeg vet ikke om dette skjedde i det vi var ferdig med runden, eller om dette var grunnen til at vognen ristet unormalt mye. Jeg synes uansett det er utrolig skummelt og tenke på, og dette er grunnen til at jeg ikke er spesielt glad i å ta karuseller. Jeg ble ikke akkurat noe mindre redd etter dette, haha.

13 kommentarer

13 thoughts on “EN EKKEL OPPLEVELSE

  1. Jeg og venninna mi så dere da dere hadde tatt den, og vi fikk ta den med en gang etterpå. Den rista faktisk utrolig mye mer enn den pleier å gjøre, det var veldig skremmende og jeg pleier ikke være redd for sånt egentlig såå..

  2. og derfor tar jeg ikke noe annet enn hestekarusellen og bestefars bil på tusenfryd 🙃 tok frosken når jeg var der når jeg gikk i 7.klasse, er samme som jappen bare for barn, og den var skummelt nok hahah, tok faktisk hestekarusellen 16 ganger eller noe hahah

  3. Jeg var der samme dag som dere og tok Thundercoaster jeg også. Den var helt forferdelig. Jeg fikk så vondt i nakken, og har fremdeles ganske vondt. Det som var litt rart var at jeg tok den 2 ganger og den første gangen var den faktisk veldig gøy å ta, men da jeg skulle ta den andre gang (noen timer senere) var det helt jævlig

  4. Jeg var på tusenfryd samme dag… og ja helt enig, den rista sykt mye! Det som var utrolig skummelt var at når vi sto køen så sa venninna mi at noen hadde brukket ribbeina av Thundercoaster. Jeg visste jeg ville angre hvis jeg ikke tok den 🎢 Endte opp med dårlig bilde og dårlig i nakken… ahahaha

  5. En kollega av meg tok den noen dager før dere var der (kanskje dagen før), og hun hadde kink i nakken, sånn helt ekstremt fordi hun slo seg så hardt og fordi hodet ble kastet alle veier.. sykt ekkelt at de har den oppe å går når den er så ille at folk blir skadet!

  6. Hei Sofie 😀
    Det er jo sååå gøy å vært på tusenfryd 😀 det er 2 år siden sist jeg var der. Har så lyst å dra tilbake dit en gang:-)
    Kan jeg tenke meg at det var skummelt da vognen på thundercoaster rista veldig. Har ikke opplevd noe sån før. Håper du ellers hadde en veldig fin dag på tusenfryd 😀
    Klem fra meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *