UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Hvorfor unngår du å snakke om sex? Jeg tenker på det innlegget der du hadde “min første gang”. Hvorfor var ikke sex et av punktene?
Sex er helt normalt og absolutt ikke noe jeg er flau over. Likevel synes jeg sex er utrolig privat, og ønsker ikke å dele sexlivet mitt med 20.000 mennesker. 

Hva synes du om at det skal lages film av 22. juli?
Helt ærlig så er ikke dette noe jeg har tenkt over. Jeg engasjerer meg ikke så mye om de tingene som har med 22.juli å gjøre. Jeg minnes dagen og menneskene på min måte. Bryr jeg meg for mye, får jeg det kjipt selv. Derfor prøver jeg å tenke minst mulig på denne dagen. Jeg føler på det når jeg har behov, utenom det legges den litt vekk. 

Hvor er kjolen fra? 
Den er fra Nelly. Såå fin 😀

Kan du lage flere videoblogger? 
Jaa, jeg har et par videoer jeg skal spille inn snart 😀

Har du botox?
Nei, jeg har ikke botox eller restylane 🙂 Ingen planer om å ta det heller. 

Hvor er den sorte bodyen din fra?
Den er fra Zara. 

Synes ikke du det er litt drøyt å si at du aldri vil ha barn?
Nei, det synes jeg så absolutt ikke. Hvorfor skal det være drøyt? Noen ønsker å få barn, og andre ikke. Jeg synes ikke man skal bli sett ned på av den grunn. Alle er forskjellige 🙂 Som jeg også skrev så vil jeg helt sikkert endre mening, og en dag ha lyst på barn.

Hvor har du kjøpt den hvite toppen?
Den er fra Zara 🙂 Bildet finner du HER

Både du og Morten har en sterk personlighet, hvordan går dere to sammen? 
Haha, godt spørsmål! Jeg synes det er utrolig at Morten og jeg krangler så lite som det vi gjør, for vi er virkelig alt for like. Begge er kjempe sta, og ingen av oss gir oss med det første. Vi får det likevel til å funke, og vi har det utrolig bra sammen. Jeg er veldig lykkelig 🙂

13 kommentarer

13 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Med to sterke personligheter kan uenigheter bli litt intense. Besteforeldrene mine sa alltid, det er greit å være uenig. Ikke ta med deg uenighetene inn på soverommet, og ikke legg deg sinna. Vær enig om å være uenige, sov på det og snakk om det dagen etterpå når de værste følelsene har lagt seg. Det var i allefall deres tips om å komme over hindringene.

  2. Jeg digger at du sier at du ikke vil ha barn! Dette virker faktisk som et tabubelagt tema, og det synes jeg er veldig synd. Man skal kunne bestemme dette selv uten at alle skal si sin mening om det! Er akkurat det samme som å ønske seg mindre pupper! Alle må
    Ønske seg mer…

  3. Å si at du ikke vil ha barn er overhode ikke drøyt, jeg er helt enig med deg! Det er jo akkurat det samme som å si at man ikke vil ha hund/katt. Folk er virkelig nødt til å forstå at å ikke ville HA barn, er ikke det samme som å ikke LIKE barn! For eksempel så elsker jeg hester, men jeg kunne aldri tenkt meg å eie en hest! 🙂 Du sier at det kan hende at du blir å endre mening om barn etterhvert, men husk at hvis du er 32 år og fortsatt ikke ønsker å ha barn, så er det HELT GREIT. Å ikke ville ha barn er verken rart, unormalt eller egoistisk. Det er ingenting galt i å ikke ville ha barn, og selv syns jeg det er synd at samfunnet ser på det som en selvfølge at alle VIL ha barn. Å ville ha barn er ikke en selvfølge, men et personlig valg. Et personlig valg ER et personlig valg, og dem skal ingen andre enn deg selv legge seg bort i :)<3

  4. Jeg tror du og Morten holder ut med hverandre med så lite krangler, fordi dere rett og slett har latt kjærligheten vinne og kjærligheten mellom dere er sterkere enn deres uenighet<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *