FRA FIENDER TIL KJÆRESTER

Categories Paradise Hotel

Da både Kevin og jeg er lei av å drikke alkohol, bestemte vi oss for å chille hjemme istedenfor. Det er ikke så alt for mye å gjøre en fredagskveld, så vi endte rett og slett opp med å se Paradise Hotel. Det var deilig å endelig kunne se på igjen uten å være lei. Jeg elsket de første ukene på Paradise, og det gjør jeg enda. Herregud for en gjeng vi var. Jeg savner det.

Det er utrolig rart å se hvor mye som har forandret seg. Det eneste som ikke har endret seg er forholdet mitt til Andrea og Kevin. Martine J og jeg likte ikke hverandre før i uke 4, haha. Vi bare latet som vi gikk overens, selv om begge visste at vi var bitre fiender. Mitt største ønske var å få ut Martine, og det var helt klart gjensidig. Det som er morsomt nå er at Martine er en av de jentene jeg har mest kontakt med. Når vi først ble kjent med hverandre gikk vi så godt overens. Jeg digger Martine 


Her var jeg skikkelig solbrent, haha!

Det som er veldig rart å se på TV er Morten og meg. Vi prøvde alt for å svekke hverandre, og målet mitt var å sende hjem Morten. Vi gikk godt overens, men begge to skjønte at vi var hverandres største konkurrenter. Nå som jeg ser de første episodene er det vanskelig å se at Morten og jeg kom til å bli sammen. Hvem hadde egentlig trodd det? De har som sagt klipt bort store deler av forholdet vårt, noe som gjør hele situasjonen enda merkeligere. Det er utrolig morsomt å tenke på at vi gikk fra fiender til kjærester. Litt romantisk, eller hva?

Tenk at alt dette startet for nesten 6 måneder siden. Selv om det har hatt sine oppturer og nedturer er jeg veldig takknemlig for alle menneskene jeg har møtt. Hva hadde vel livet mitt vært uten Andrea, Morten og Kevin? Hvem hadde trodd at Andrea og Morten kom til å være roomies/bestiser på utsiden? Morten synes Andrea var kjempe kjedelig inne på hotellet, haha. Det siste jeg hadde trodd var at vi fire kom til å bli en liten gjeng som hang mye sammen. Takk Paradise for alle de fine menneskene du har gitt meg ♥


Tenk om vi hadde visst hvor gode venner vi kom til å bli. Squad <3

8 kommentarer

8 thoughts on “FRA FIENDER TIL KJÆRESTER

  1. hahaha, jeg fikk ikke med meg de første ukene av paradise, så jeg så det nå nylig. Var så gøy når Morten trengte noen å stå med, og kom til Andrea og deg, og så sa Andrea: “Jammen, jeg kjenner deg ikke, Morten.”
    Ting kan forandre seg! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *