HVA ER DET VERSTE MED Å BO I OSLO?

Categories Ikke kategorisert

Etter å ha bodd i Oslo i 3 måneder har jeg allerede et par ting som irriterer meg. Jeg tenkte derfor jeg skulle dele noen av de tingene som irriterer meg med dere.

SKITTNE GATER
Dette er selvfølgelig ikke overalt i Oslo, men veldig mange steder. Spesielt her Andrea og jeg bor. Det er alltid søppel og dritt i gatene, ikke veldig hyggelig akkurat.

MYE TRAFIKK
Det er alltid trafikk i Oslo uansett tid på døgnet. Spør du meg, så er det stressende. Jeg er den typen som liker at det er rolig rundt meg, men her hører man alltid trafikken. Det er også vanskelig å løpe over veien, hehe

PERSONLIG
Nå skal jeg ikke si at Oslo ikke er personlig, for det er det virkelig. Likevel så vil jeg si at småbyer er mer personlig enn en storby. Jeg synes feks Tønsberg er mye hyggeligere enn Oslo. Jeg har litt vanskeligheter med å forklare dette, men jeg regner med at dere forstår hva jeg mener? haha

MYE MENNESKER
Det er nesten ingen steder i Oslo man kan dra uten å møte på mennesker. Det er seriøst mennesker overalt, uansett hvor du går. Noen ganger savner jeg å kunne gå i en gate og bare være helt alene.

DET ER DYRT 
Da jeg bodde i Trondheim synes jeg det var utrolig dyrt å bo der, men Oslo er enda verre. Det er utrolig dyrt å leie leilighet her, og man bruker unødvendig mye penger på å betale ned noen andre sitt lån. Alt her er overpriset. 

12 kommentarer

12 thoughts on “HVA ER DET VERSTE MED Å BO I OSLO?

  1. Hei! Jeg har ingenting imot deg som person og mener ikke dette stygt i det hele tatt, bare ærlig. Jeg syns bare du har veldig mange negative blogg innlegg og klager over alt? Kanskje bare meg?

  2. Anonym: Hmm, hvilke innlegg tenker du på da ? 🙂 Om du mener dette innlegget så skriver jeg alltid om begge sidene. Jeg elsker å bo i Oslo, og skal skrive et innlegg om hvorfor 🙂 Det er ikke bare positive sider ved en by, og jeg vil vise frem begge. Er en veldig positivt person, så synd om du oppfatter meg som en negativ en!

  3. Det er HELT annerledes å bo midt i sentrum enn for eksempel utenfor ring 3. Jeg ville aldri bodd i sentrum frivillig 😂

  4. Skjønner ikke at du gidder å bo i sentrum! Mye chillere og koseligere litt lenger opp, som torshov og sagene, gamlebyen, vålerenga og kampen, nydalen for å nevne noe. Koselige små butikker, cafeer, turstier, små parker, natur osv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *