UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt er noe jeg dessverre ikke kan fortelle dere enda. Kevin, Andrea, Morten og jeg har noe utrolig kult på gang. Dette er noe jeg har ønsket så lenge jeg kan huske, så klarer vi dette er det en drøm som går i oppfyllelse. Jeg skal virkelig gjøre alt jeg kan, for jeg har så lyst. Jeg krysser fingrene, så satser vi på at det ordner seg. 

UKENS OPPTUR
Ukens opptur var å komme hjem til leiligheten min. Jeg er så utrolig glad i sengen min, og leiligheten min. Jeg elsker leiligheten min, den er bezt <3 

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur er å ikke se Celine. Jeg savner hun så utrolig mye, og jeg kjenner at det skal bli godt å hente henne hjem igjen. For dere som ikke vet hvem Celine er, så er det min kjære hund. Mamma har passet hun i noen uker nå, så derfor har jeg ikke sett henne på lenge. Dere aner ikke hvor avhengig jeg er av henne. 

UKENS OVERRASKELSE
ÅÅÅH, jeg skulle gjerne delt dette med dere, men jeg kan ikke. Det er iallfall helt sykt, og det er lenge siden jeg har følt meg så glad. Jeg er så heldig! Akkurat nå er jeg veldig hemmelighetsfull, men jeg skal fortelle dere med engang jeg har mulighet <3 hehe sorry

UKENS SANG
Ok, dette er Morten sin skyld. Jeg har helt ærlig aldri vært fan av norske sanger da det ikke er helt min smak. Det skjer likevel noe med meg når jeg hører de samme sangene flere ganger. Så jeg har faktisk begynt å høre på Unge Ferrari og Arif. Så denne gangen vil jeg heller si ukens artist og ikke sang. 

UKENS CRAVINGS
Indisk. Eller rettere sagt NAANBRØD <3 Det er utrolig digg, og jeg spiser bare Indisk for å ha Naanbrød ved siden av, hehe. Jeg trodde først ikke jeg kom til å like de man kjøper i butikken, men der tok jeg veldig feil. Garlic Naan er supergod, så det anbefales for dere som ikke har prøvd dette. 

UKENS TANKE
Det er faktisk noe som har irritert meg ganske mye de siste dagene, og jeg har derfor skrevet et innlegg om det. Enkelte meninger noen mennesker har synes jeg ikke er greit, og det gjør meg provosert. Mennesker som skal bestemme hva som er rett og galt for de mener at alle andre skal leve etter deres leveregler. Not cool.. Innlegget kommer senere i dag. 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå er jeg sammen med Andrea og Martine. Det er vel kanskje ikke vits at vi henger sammen, for vi sitter alltid på hver vår Mac. Vi er utrolig usosiale, noe jeg egentlig hater. Jeg kan ikke hate det nok, for jeg gjør ikke noe med det heller. Som jeg alltid har sagt, får du det ikke til vil du det ikke nok 😉

UKENS MEST LESTE INNLEGG
HVORDAN GIKK MØTET MED FORELDRENE MINE? – MORTEN
LA OSS SNAKKE OM DÅRLIGE VENNER
HVA TENKER JEG OM Å FÅ BARN?

FACEBOOK HER – INSTAGRAM SOFIEENILSEN – SNAPCHAT SOFIEEC

7 kommentarer

7 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Hei!
    Liker bloggen din, den er ryddig, spennende og oversiktelig. Men det er en ting jeg merker jeg blir litt ”gæren” av er mange bloggere sin overdrevne bruk av ordet ”da”. Det blir så malplassert! Dette er kun konstruktiv kritikk slik at du kanskje blir litt mer Obs på det 🙂
    Når du skal fortelle om noe som skjedde en gang, i fortiden, bruker du da.

  2. Syns helt ærlig at bloggen din er en av de mest kjedelige bloggene ever. Dt e lixm bare kjedelig, lolz

  3. Hei, siden du har så mye cravings på nan-brød og bor i sentrum, er det bare å ta en tur ned til Grønland og dra til enten, Lahoree Dera Tandoori, Medina Sweets eller Yadgaar Sweets – alle selger ferske nybakte nan-brød til kun 10-15 kr per stk. OG DE ER SÅ GODE 😭😍😫

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *