HVOR VANSKELIG KAN DET VÆRE?

Categories Ikke kategorisert



I går prøvde Morten og jeg å ta noen søte bilder sammen, og her ser dere resultatet. Er det virkelig så vanskelig å ta et kyssebilde? Jeg fikk meg en god latter når jeg gikk gjennom disse bildene, for det var kanskje et par stykker jeg kan bruke. Martine som var fotograf kom med utsagn som “HERREGUD SÅ KLEIN DOKKER E”. Jeg forstår virkelig hva hun mener etter å sett bildene. Altså, hva er dette for noe? Noen av de var selvfølgelig tull, men det var et par stykker vi var seriøse på, haha. 


Vi fikk til noen normale også, haha. I love you<3

25 kommentarer

25 thoughts on “HVOR VANSKELIG KAN DET VÆRE?

  1. Dåkker to e virkelig en match made in heaven! Dåkker e utrulig fin i lag å æ smile kvær gang æ ser et bilde av dåkker ❤

  2. Hei, jeg så deg og flere av dere fra Paradise i år sammen på Rådhusplassen i går. Jeg merket hvordan alle ble helt “startrucked” da de så dere og begynte å følge etter dere, blant dem to jenter jeg var med. Hvordan synes du (dere) at det er? Å gå fra å være en i mengden til “de der” som alle følger etter? Vil du si at dere er kjendiser? Er det noe du synes er rart/irriterende? Jeg merket veldig på holdningen til Kevin at han ikke ønsket å bli tatt bilde av da noen spurte.
    Btw så var D veldig kosli å se deg og Morten sammen in rl, kjempe søte<33

  3. ??: Ser ikke på meg selv som kjendis, og føler meg fortsatt som den samme jenta jeg var dra jeg dro 🙂 Er selvfølgelig mange som vet hvem vi er, så vil heller kalle meg for en offentlig person. Jeg synes bare det er hyggelig at dere kommer bort, men på VG lista var det utrolig mange som spurte. Vi måtte til slutt si nei da vi skulle rekke trikken 🙂 Kevin var nok ikke lei, men kanskje han synes det var vanskelig å håndtere når det var så mange som spurte, i tillegg til at han hadde noe han skulle rekke 🙂

  4. hahaha synes de bildene var herlige jeg da,men morsomme så skjønner godt hva martine mener 🙂 . Men det nederste var dødsherlig <3 dere er så fine sammen :). Morten er dessuten veldig lik Derek Hale i teen wolf når han kysser 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *