VLOGG FRA TUSENFRYD

Categories Videoblogg

Jeg har lenge ønsket å kjøpe meg GoPro, men det har vært andre ting som har vært viktigere. Dere kan tro jeg ble glad når Morten kjøpte seg GoPro, endelig! Vi skal virkelig begynne å filme mer hva vi gjør fremover, for nå er det mye morsommere og ikke minst enkelt. For å ikke snakke om kvaliteten, den er dødsbra. Morten har faktisk redigert sin første video, så flink som han er. Jeg håper dere liker den, så skal vi også filme til helgen da vi reiser til Kristiansand på Palmesus 🙂 Takk til Morten for et herlig startbilde, love you too <3 <3 <3

6 kommentarer

6 thoughts on “VLOGG FRA TUSENFRYD

  1. Hei! Jeg bare lurte på om du kunne skrive et innlegg om litt mer informasjon til Kristiansand? Jeg hører at det er 18 års grense på palmesus! Men jeg er yngre enn det og jeg har så lyst til å møte dere! Kommer dere til å være andre steder å? Som byen osv?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *