DET ER HELE 6 MÅNEDER SIDEN..

Categories Ikke kategorisert

Nå har jeg akkurat våknet og jeg er snart klar for å dra på trening. I dag har jeg egentlig en ganske travel dag på grunn av at jeg har mye jeg skal rekke før jeg reiser til Tønsberg. Jeg skal blant annet få fikset neglene mine, noe jeg virkelig trenger. Neglene mine ser virkelig ikke ut. Det er en grunn til at jeg alltid prøver å gjemme de på bildene, hehe. Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem, for jeg har ikke sett mamma på 6 måneder. Aldri har jeg vært borte så lenge fra mamma før, noe jeg virkelig har kjent på. Mamma er så god å ha på dager der ikke alt er OK. Det er vel ingen hemmelighet at det ikke har vært bare enkelt å stå i rampelyset. Det har vært spesielt på sånne dager jeg virkelig har savnet en støttende hånd eller en god klem.


Jumpsuiten er fra Bikbok, men den er dessverre veldig gammel!

Det er ikke mange dager jeg skal være uten resten av kollektivet, for på tirsdag kommer Andrea, Martine J, Morten og Andre til Tønsberg. Alle vi skal delta på Tropical Tuesday som er på Foynhagen. Det er ikke noe som er bedre enn sommer i Tønsberg. Jeg gleder meg virkelig til resten av gjengen skal oppleve en skikkelig fest i Tønsberg. Vi håper på å se så mange av dere der, det hadde vært koselig ♥

13 kommentarer

13 thoughts on “DET ER HELE 6 MÅNEDER SIDEN..

  1. Vil ikke Morten ha barn heller? Det blir jo trist for han å leve et barnløst liv hvis han ønsker seg barn senere i livet. Du er bare 22 og kan jo forandre mening om noen år. Det kan jo bli et stort problem hvis Morten vil ha barn men ikke du. Da kan du risikere at han gjør det slutt og finner seg en som ønsker seg ha barn

  2. bodde ikke moren din i tromsø? men nå skriver du at du skal hjem til moren din i tønberg. du skrev også at hunden din var hos moren din, men du har ikke sett henne på 6 måneder. forstår ikke helt. men det er vel ikke alt man klarer å henge med i på en blogg

  3. Den dagen du mister noen som står deg nær hjelper det ikke å angre på hvorfor ikke man ikke har tatt seg tid til dem. 6 mnd???? du bor i oslo ikke alta! Bodø er lengre enn Tønsberg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *