BILDER FRA BLOGGEN JEG SLETTET

Categories Om meg

Mamma viste meg nettopp noe veldig morsomt, som jeg må dele med dere. Som dere vet så slettet jeg min aller første blogg for et par år siden. Jeg angrer skikkelig den dag i dag, for det var utrolig mange minner jeg gjerne kunne tenkt meg å se tilbake på. Det som gjør det ekstra kjipt er at jeg slettet den for at eksen min ikke skulle lese, på grunn av at jeg synes det var flaut. Dum og forelska vil jeg kalle meg. Det var ikke sånn at han hadde dumpet meg om han hadde lest bloggen min, likevel fikk jeg panikk. 

Mamma er en heldigvis reddende engel, for hun tatt vare på noen av minnene for meg. Hun har masse bilder på pcen sin, som hun IKKE har slettet. Jeg hadde ikke min egen pc på dette tidspunktet, så jeg blogget fra mamma sin. Det er ikke bare jeg som har endret meg, men også bildene jeg valgte å legge ut. Jeg må le litt av meg selv, for dette var alt annet enn bra. Jeg synes likevel jeg var litt søt som prøvde så hardt, hehe. Enjoy 






8 kommentarer

8 thoughts on “BILDER FRA BLOGGEN JEG SLETTET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *