JEG SKAMMER MEG

Categories Ikke kategorisert



Herregud så flau er jeg nå.. Det er et eller annet som skjer med meg når jeg drikker alkohol. Noen ganger virker det som om jeg endrer personlighet, og på bare noen minutter er jeg plutselig kjempe klein. Jeg må slutte å ta med meg telefonen når jeg drikker, for det er virkelig fylleangst når det er så mange som ser hva jeg legger ut. Den Instagramstoryen jeg la ut igår, ÆÆÆH!! Jeg turte ikke å se den idag, jeg måtte bare slette den med en gang. Hele 11.000 hadde sett hva jeg la ut 🙁 Sorry til alle dere som ble offer for noe så kleint, jeg er egentlig mer oppgående enn dette.




Selv om jeg burde fått en pris for å være Norges kleineste snapper, så hadde jeg det veldig morsomt i går. Vi var en veldig fin gjeng som var samlet. I tillegg til at jeg møtte mange av vennene mine som jeg ikke har sett på lenge. Noen av de har jeg ikke sett siden i fjor. Det er en av grunnene til at det er ekstra hyggelig å komme hjem,for det er som oftest nå vi møtes. Alle har flyttet til forskjellige byer og er opptatt med skole og jobb. Jeg kan ikke vente til Slottsfjell, for da samles vi på vors og gjør masse morsomt sammen!



FACEBOOK HER – SNAPCHAT SOFIEEC – INSTAGRAM SOFIEENILSEN

25 kommentarer

25 thoughts on “JEG SKAMMER MEG

  1. Morten koste seg masse inne på danse gulvet med alle jentene. Godt du ikke er en sjalu jente 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *