ET STORT SAVN

Categories Ikke kategorisert

Da er første dag i Kristiansand over, og jeg vil virkelig si at jeg er positivt overrasket. Utrolig fin by med masse fine mennesker. Det liker jeg. Som jeg har nevnt tidligere på bloggen begynner jeg å bli litt lei av å drikke alkohol. Vi bestemte oss derfor for å ta en rolig kveld, noe som var helt OK. Jeg er kanskje litt mer tilbakeholden når jeg er edru, men det går faktisk helt fint å dra på byen uten å være beruset. Som alle andre edru-kvelder på byen dro jeg hjem tidlig og kjøpte nattmat istedenfor. Jeg fikk faktisk Morten til å kjøpe vegetarsalt, klapp på skulderen til meg. Han er veldig skeptisk til Vegetarmat, så det er ikke alltid like lett å få han til å prøve nye ting. 

Ikke bare kjøpte vi vegetarsalat, vi fant også CANADA DRY  Om dere ikke vet hva det er så er det helt forståelig. Jeg hadde aldri hørt om det før Mexico jeg heller. Det er uansett verdens beste drikke, og den minner meg sykt mye om Paradise Hotel. Selv om jeg har vært litt negativ noen ganger, så sitter jeg igjen med mange fine minner. For eksempel når hele gjengen samlet seg i loungen for å spise sandwicher og drikke Canada Dry eller Cola Zero. Dette var også drikken jeg tok med meg på rommet etter fest. Jeg måtte alltid ha Canada Dry da jeg våknet, haha. Avhengig er vel det rette ordet å bruke. Jeg kunne nok ikke vært med på Paradise igjen om jeg fikk muligheten, men det er noen øyeblikk jeg gjerne skulle opplevd på nytt. Nå sitter jeg med skikkelig Mexico følelse og et stort savn♥ Rart å tenke på at vi aldri vil få oppleve dette igjen. 


Kjole – BikBok / Jakke – Urban / Sko – Nike

9 kommentarer

9 thoughts on “ET STORT SAVN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *