PALMESUS, HERE WE COME

Categories Reise



Hva skjer med foten min? haha

Det er endelig fredag, og det vil si PALMESUS. Jeg er vel en av få som aldri har vært her før, så jeg har virkelig høye forventinger. Det jeg liker best med festival er at du kan gå kledd akkurat som du selv ønsker, det er ingen som bryr seg. Jeg elsker å kunne gå rundt i shorts og hettegenser en hel dag, hvor magisk er ikke det? Den kjempe søte genseren er fra Urban til dere som lurer, hehe. Det ser ut som vi er heldige med været denne helgen. Jeg var en liten tur ute i stad, og da var det sol og blå himmel. Det er vel nå jeg skal si bank i bordet, for det begynner vel å regne hvert øyeblikk. Norsk sommer <3

Det jeg gleder meg mest til er å se Zara Larsson i kved, for hun er rå. Ellers håper jeg på en fin dag sammen med masse hyggelige mennesker. Kanskje vi sees? I hope so ♥ Du kan følge meg på snap for å se hva vi gjør i helgen, SOFIEEEC. 

10 kommentarer

10 thoughts on “PALMESUS, HERE WE COME

  1. Koselig å møte deg å Morten Håper vi treffes igjen kanskje i morgen ja skal på Palmesus i morgen å hva synes du å Morten om Palmesus håper at dere koste dere masse

  2. Outfitene dine hadde vært så mye finere dersom du hadde kjøpt litt lengre shortser, ser helt ærlig ut som at du går med bokser truser noenganger… Dette sier jeg ikke for å være stygg mot deg, bare et tips for hvordan du kan se så mye bedre ut 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *