HVORDAN ER DET Å TILBRINGE SÅ MYE TID SAMMEN?

Categories Personlig

Er det noe jeg elsker, så er det å være rundt mennesker. Jeg kan likevel bli lei om jeg ser de samme menneskene hver eneste dag, så hvordan er det egentlig å henge så mye sammen med Morten? Vi er så og si sammen hver dag, og vi blir alltid invitert på arrangementer sammen. Det er ingen tvil om at jeg liker å være med vennene mine, og at jentekvelder er noe av det beste jeg vet. Likevel er Morten er ganske morsom type å henge med, noe som gjør at det går helt fint å være sammen så mye som det vi er. Vi har utrolig mye til felles, samtidig som vi har ganske lik humor. Mange vil nok tro at dette bare er nyforelskelsen, men det tror jeg ikke. Enkelte mennesker klikker man bare utrolig godt sammen med, og Morten er en av de. Han er kjæresten min, samtidig som han er bestevennen min. 

Vi er også veldig flinke til å tilpasse hverandre, noe jeg tror er veldig viktig. Sånn som nå, Morten sover mens jeg skriver ferdig blogginnleggene mine. Han skjønner at dette er noe jeg må gjøre, selv om han til tider synes det er utrolig kjedelig. Jeg bruker mye tid foran macen som jeg heller kunne brukt på han, om dere forstår. Jeg er glad jeg han er så forståelsesfull når det kommer til dette, ellers ville det nok aldri funket. Vi begge har heldigvis en jobb innen sosiale medier, noe jeg vil tro gjør hele situasjonen lettere. Vi hjelper hverandre, kommer med ideer og støtter når det trengs. Så det å tilbringe så mye tid sammen med Morten er bare morsomt. Jeg nyter hvert øyeblikk jeg har sammen med han, selv om han kan være utrolig plagsom noen ganger, haha. Jeg føler meg veldig heldig som har møtt en som han <3 

9 kommentarer

9 thoughts on “HVORDAN ER DET Å TILBRINGE SÅ MYE TID SAMMEN?

  1. Det virker nå som dere har funnet en veldig fin balanse 🙂
    Er jo ingenting som er bedre enn å ha en kjæreste og bestevenn i en og samme person 😉
    Kos dere masse i sommer!

  2. jeg følern så sykt!! jeg rett og slett HATER å være alene, men så er de de få personene jeg faktisk klarer å være sammen med hele tiden uten at det blir kjedelig, eller at vi blir lei av hverandre. litt kjipt at jeg bare har én person som bor mellom 5-10 min unna med buss, og resten bor opptil flere timer unna:/ men samtidig så er det litt deilig å ha litt alenetid også hahah

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *