DET Å VÆRE EDRU PÅ FESTIVAL

Categories Reise

SPONSET REISE

Jeg vil starte dette innlegget med å gi all creds til dere mennesker som klarer å være edru blant fulle mennesker, for det er absolutt ikke lett. Jeg var ganske sliten i går og bestemte meg derfor for å ta det rolig. Selv om jeg er glad for det i dag var det ikke spesielt morsomt i går. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg fikk tilbydd drikke, og ble den kjipe som takket nei. Jeg fikk høre utrolig mange ganger at jeg var kjedelig da jeg ikke var i likt humør som resten av festivalen. I går innså jeg hvor slitsomme fulle mennesker er, og jeg ble nesten litt flau for jeg vet at jeg er helt lik selv. Gårsdagens lærdom, godta at ikke alle rundt deg ønsker å drikke. De som klarer å stå i mot dette presset er noen kule mennesker, all respekt til dere.

Utenom dette har jeg hatt en kjempe fin helg sammen med MTV. Vi har gjort så utrolig mye morsomt, og jeg er evig takknemlig for at jeg valgte å dra selv om jeg ikke hadde lyst. En ting er sikkert, jeg hadde angret som bare det om jeg ikke hadde dratt. I går var vi litt utenfor Kristiansand på øy der det var Beach Party, så moro! Jeg elsker alt med denne helgen, nesten iallfall hehe. Takk får nå Kristiansand, vi sees til neste år ♥




18 kommentarer

18 thoughts on “DET Å VÆRE EDRU PÅ FESTIVAL

  1. Så gøy at dere hadde det så gøy 😊 dere er hjertelig velkommen tilbake 😊 ja da håper å se dere på palmesus 2018 😊 kjempe fine bilder 😊😎🌴😘 å god tur hjem 😊 å håper å freffe dere neste år bare dumt jeg ikke så dere i går😊så sier der nå hadde bra å kom dere trygt hjem snakkes neste år hvis jeg treffer dere i gjennom da 😊

  2. Før jeg fikk barn festet jeg hver helg i alle år! Etter at jeg fikk barn for 9 år siden har jeg festet kanskje 5-7 fanger. Det er et stort drikkepress og noen av vennene mine syns jeg er blitt kjedelig som aldri gidder og drikke lenger.. Det er heldigvis bare et par stykker som ikke respekterer det og jeg har trukket meg litt unna de! Syns ikke det er slik venner skal oppføre seg.. Men det er ikke noe kjekt og gå på ting edru når alle andre drikker, derfor har jeg holdt meg unna sosiale sammenkomster der det er alkohol, eller komt med unnskyldninger om at det ikke passer og slikt! Er så dritt og ha det slik også.. Men barna mine er små og jeg ønsker ikke og komme hjem full og ligge hele dagen derpå fordi jeg er fyllesjuk og elendig heller. Har liten tilgang på barnevakt så om noen passer de er det som regel hjemme i vårt hus og jeg ønsker ikke at de skal våkne og oppleve en full forelder heller.. jeg fikkk barn for og tilbringe tid med dem i helgene ikke for og rave rundt på fest i helgene. Merkelig at ikke alle kan respektere det! Jeg er helt enig med deg i deette innlegget:) Stå på, du virker som en fornuftig og fin jente.💕

  3. Handler vel ikke bare om man drikker alkohol eller ikke, men hvordan man er når man er på en fest/festival/club. hvis man bare står rett opp og ned, ser sliten ut og er edru så skjønner jeg at andre kan synes det er kjipt, men om man er livlig, smiler og likevel har det gøy er det en annen sak. Er jo ingen som tvinger noen til å delta på et arrangement eller en fest, man er vel der for å ha det gøy, med og uten alkohol. og selv om alle bør konsentrere seg om egen opplevelse så påvirker jo stemningen på folka rundt deg på hvordan du har det selv. uansett så skjønner jeg det er et ekstra press for deg og andre “offentlige personer”, på at man alltid skal være livlig, glad og imøtekommende, noe som forståelig ikke alltid er like lett. Håper uansett du hadde en fin helg. Fortell gjerne litt mer om hva dere brukte dagene til, f. Eks på beachpartyet på lørdagen – som så veldig kult ut og andre ting dere gjorde i kristiansand. Håper dere kommer igjen neste palmesus💜🏝

  4. Hei! Jeg er så enig med deg. Tenk at det er så lite, sosialt akseptert at man ikke drikker på fest. Spesielt for jenter. Man kommer ikke utenom spørsmålet ; “er du gravid du eller ?” Tåpelig!
    En liten ting. flere bloggere har vært i vinden om dagen grunnet brudd på alkoholloven. All markedsføring knyttet til alkohol er forbudt. Kanskje vurderes å fjerne bildet av deg med Möet-glass slik at ikke forbrukerombudet tar deg på noe her? Jeg vet at ikke din hensikt er å oppfordre noen til å drikke alkohol, tvert i mot. Her heier du på de som står i mot. Bare et lite tips fra en ivrig og fast leser. God sommer !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *