LITT HARRY

Categories Ikke kategorisert

I går ble det en liten tur til Sverige da vi skulle handle litt mat og drikke til Tønsberg og Slottsfjell. Selv om harryturer er noe for seg selv, så er det virkelig verdt å hamstre masse godt for en billig penge. Jeg elsker utvalget i Sverige, hvorfor har vi ikke like bra utvalg her i Norge? Vi henger seriøst etter med alt, noe jeg merket ekstremt godt etter reisen til Los Angeles. Vi bor heldigvis i et veldig fint land da, så jeg skal ikke klage. 

Jeg angrer på at jeg ikke tok bilde av oss på vei hjem igjen. Vi så ut som en familie på tur, med en alt for full bil. Jeg fikk vibes da man var små og hadde pakket alt for mye for å reise en helg på hytta, haha. Ikke nok med full bil, Julie satt med en kasse øl på fanget mens vi som satt i baksetet var gjemt bak masse poser og Pepsi-Max. Vi så utrolig teite ut og nesten litt kriminell. Jeg forbinder overfylte biler med kriminalitet, har ingen anelse hvorfor. Jeg er iallfall kjempe fornøyd nå som hele kjøleskapet er fylt med Pepsi, sjokolade og Nocco <3

Vi har også fått kjøpt masse digg til Tønsberg og Slottsfjell. Vi reiser til Tønsberg før på Torsdag da Morten, Andrea, Kevin og jeg skal gjøre noe morsomt sammen med Se og Hør før den tid. Jeg prøver desperat å finne en hytte på Tjøme som vi kan bo i fra Torsdag, da jeg ønsker å tilbringe noen dager der. Jeg elsker Tjøme om sommeren, det er så mye deiligere enn å bo i byen. Båttur, stranden, bading og grilling. Ååh, jeg vil. Jeg har sett på hytter i hele kveld, men det er nesten ingenting som er ledig 🙁 Jeg gir uansett ikke opp. Sommer på Tjøme <3


Kjole – Ukjent butikk / Jakke – Urban <3

10 kommentarer

10 thoughts on “LITT HARRY

  1. Vil så absolutt ikke si at vi henger etter med alt:-) Norge har kommet svært langt i forhold til mange andre land! Og det blir helt feil å sammenligne Norge med USA:-)

  2. utrolig få sommergjester på Tjøme ak nå så sikkert noen hytter det er mulighet for og leie:) håper dere finner noe Tjøme er kjempe fint:D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *