READY FOR THE SUMMER + SALG

Categories Outfit

Reklamelenker

Som dere så på Snapchat og Instagram så har jeg shoppet mye på Nelly de siste dagene. Det er lenge siden jeg har handlet, så det var virkelig på tide å fornøye garderoben. Det er forresten final sale på Nelly akkurat nå, så om du ønsker klær til en billig penge ville jeg sjekket ut salget. Jeg fant så mye fint. Det er nå 20% avslag på varer som allerede er nedsatt i pris, så det gjelder å være rask. Jeg unyttet salget til de grader og må derfor dele opp dette innlegget. Jeg handlet hele 19 varer!! Så det ble litt for mye på et innlegg. 


1. HER // 2. HER // 3. HER

4. HER // 5. HER // 6. HER
7. HER // 8. HER // 9. HER //

Dere må gjerne si ifra om dere ønsker flere av disse innleggene. Jeg har aldri laget et innlegg som dette før, da jeg er alt for dårlig til å linke til klærne mine. Sorry! Jeg skal skjerpe meg 🙂

7 kommentarer

7 thoughts on “READY FOR THE SUMMER + SALG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *