VLOGG – PALMESUS

Categories Videoblogg
 
Da er endelig vloggen vår fra Palmesus ute. I går spilte vi inn sminkevideo der Morten sminker meg. Alt jeg kan si er at dere kan glede dere til resultatet, det er noe av det verste jeg har sett, haha. Kevin og jeg skal spille inn spørsmålsrunden i dag også, så dere har mye å glede dere til fremover. Jeg håper dere liker videoen, og gjerne kom med forslag til hva vi kan gjøre neste gang ♥
 
Jeg trenger forresten hjelp til hvordan jeg kan få youtube videoen større. Jeg lagrer den i størrelse 740×416, men når jeg publiserer innlegget er den plutselig kjempe liten? Whyy ? 🙁
10 kommentarer

10 thoughts on “VLOGG – PALMESUS

  1. Eg håper virklig ikkje at du tar detta narr deg for du er ein super fin jente og du virke som ein utrolig grei og snill jente og eg vil ikkje virke frekk for eg kommentere aldri på korleis folk ser ut men øynebryne dine i noken bilder og videoer er teikne altfor sterkt og så er dei veldig lange og det ser ikkje heilt ut som du conceler dei

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *