I JULI SKAL JEG..

Categories Ikke kategorisert

Som jeg har fortalt dere tidligere så har jeg en ganske travel sommer. Dette er faktisk siste uken jeg er hjemme i Oslo før midten/slutten av august. Morten og jeg har kanskje planlagt å gjøre noe veldig morsomt, men vi har ikke bestemt oss enda. Det kan være at vi avventer å reiser til andre siden av jorden i september istedenfor. Jeg skal fortelle dere alt senere ♥


9-16 TØNSBERG/SLOTTSFJELL
På søndag reiser Morten, Julie, Sebastian og jeg til Tønsberg for å være der i en uke. Det er snart Slottsfjell, noe vi selvfølgelig skal på. Vi alle er litt lei av Oslo, så vi bestemte oss for å dra noen dager før. Hva er vel bedre enn sommer i Tønsberg? Vi skal grille, bade, sole oss og kjøre båt. Herreguud som jeg gleder meg <3 

16-20/21 TRONDHEIM
Min kjære bestevenninne har kjørt hele veien fra Trondheim til Oslo for å være sammen med meg i 2 uker. Jeg skal derfor sitte på med henne tilbake til Trondheim igjen, sånn at jeg får vært der i noen dager. Jeg har mange av vennene mine der, og noen av de har jeg ikke sett på lenge. Stine som også er en av mine bestevenner befinner seg i Trondheim i hele sommer, så jeg må selvfølgelig reise dit en tur. 

21-2 AUGUST / BODØ
Vi skal igjen til Bodø, noe jeg selvfølgelig gleder meg til. Jeg hadde det utrolig fint den uken vi var der i juni, for Morten har virkelig verdens beste familie. Menneskene som er fra Bodø er generelt veldig hyggelige, noe jeg liker godt! Vi skal ikke bare på ferie for å kose oss, vi skal også på Opptur mens vi er der. Det kan være at Andrea og Kevin også skal være med. Dette blir koselig <3

8 kommentarer

8 thoughts on “I JULI SKAL JEG..

  1. Bare en liten kommentar på noe som jeg ser er gjennomgående på de fleste bloggere.. disse falske øyenvippene som er så utrolig fremtredende at det ser helt merkelig ut. Jeg tror dere blir litt blinde på hvordan det faktisk ser ut (slik som mange som tar restylane blir med leppene).
    Dere er så mye finere uten at det skal skrike “fake” på lang vei. Hadde jeg vært make-up artisten din, hadde jeg heller gått for noen naturlige punktvipper om du føler at dine naturlige ikke strekker til. Akkurat nå ser det litt “drag-queen”-aktig ut. Du er jo veldig flott, så du trenger ikke dra den helt ut 🙂 Bare min mening! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *