DETTE ER HELT JÆVLIG

Categories Ikke kategorisert

Klokken er snart halv 11, og jeg har prøvd å skrive dette innlegget i 2 timer nå. Hele kroppen verker og alt jeg vil akkurat nå er å sove. Jeg har kanskje sovet 2 timer i natt, for influensa og hoste har tatt over kroppen min. Dette er virkelig det verste tidspunktet å bli syk på, jeg har ikke tid. Det er lenge siden jeg har vært så her dårlig også, det tror jeg er mange år siden. Dette er faktisk helt jævlig, jeg har virkelig glemt hvor vondt influensa kan være. Det gjør vondt i fingertuppene bare av å skrive på tastaturet, haha. Da er det ille vettu

Planen idag er egentlig å dra ut for å feire bursdagen til Morten sin bror, men akkurat nå føles det ut som at jeg må holde meg hjemme. Om jeg drar ut i dag vil jeg nok gjøre situasjonen vondt verre, og det er ikke noe jeg ønsker. Nå er det bare 4 dager til Slottsfjell, og da MÅ jeg være frisk. Tenk så utrolig kjipt å ikke kunne være med på Slottsfjell, det hadde vært krise 🙁

Nå skal jeg slutte å synes synd på meg selv, sorry for et skikkelig klageinnlegg. Jeg er dessverre sånn at jeg går fra å være 22 år til 7 år med engang jeg blir syk, kan ikke noe for det. Nå skal jeg prøve å få i meg noe mat, så må jeg komme meg avgårde til vippetimen min. Du vet man er avhengig av vipper når man ikke avlyser timen selv om kroppen er full av influensa og hoste, haha. Vi snakkes senere i dag <3 

27 kommentarer

27 thoughts on “DETTE ER HELT JÆVLIG

  1. hadde influensa i slutten av april, og det som faktisk hjalp på meg er ingefærte!! du koker opp vann, tar én teskje honning i et stort glass, tar oppi vannet og skjærer tre skiver ingefær, og tre skiver sitron og har de i glasset i fem min før du tar de ut og drikker! drikk det tre ganger om dagen og POFF så er du frisk! ble helt frisk etter 6 glass (to dager) av det, så er verdt å prøve! kan sikkert funke å drikke det flere ganger enn tre på én dag også, men det vet jeg dessverre ikke noe om! er også veldig bra å svette sykt mye også, og hold deg varm

  2. God bedring. Kanskje lurest å holde seg gjemme for din egen skyld men også for andre, så du ikke smitter noen? Foresten hvorfor har du skiftet slik at du må godkjenne kommentarene før de kommer på bloggen, får du mye hat? 🙁 Fine bilder <3

  3. er ikke så veldig glad i ingefær selv, men du kan evt ta litt tynnere skiver av dét enn av sitron, så smaker det mer eller mindre nesten bare sitron vil jeg tro hahaha, jeg smakte hvert fall ingen ting av ingefær når jeg drakk det, men ja, er lurt å gi det en sjanse, sånn at du slipper å være syk på slottsfjell!

  4. Lool Det du skriver gir nuull mening hvem bryr seg liksom om du skal på en vippetime? Trokke jeg har lest en kjedeligere blogg enn din (hvis vi ser bort i fra Andrea sin blogg)

  5. Uff være syk er så kjedelig og spesielt på sommern når det er varmt og herlig og være ute 🙂 hadde det heldigvis i vinter, er mye bedre det enn når det er så varmt ute..
    God bedring <3

  6. God bedring Sofie, håper du blir frisk igjen ❤️ men et spørsmål: du sa du hadde skrevet på dette innlegget i 2
    timer men hva skulle det handle om? 💓

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *