MIN SISTE DAG I OSLO PÅ LENGE

Categories Ikke kategorisert

Inneholder affiliatelenker


Topp HER / / Bukse HER  // Veske HER

Nå burde jeg egentlig pakke, men istedenfor drikker jeg Pepsi Max og ser på barne-TV. Det sto på i det jeg skrudde på TV, og av en eller annen grunn fant jeg dette spennende. Det handler om drager og noen som sloss, nesten litt Hercules. Nok om barne-TV, i dag reiser vi til Tønsberg. Det er bare 3 dager til Slottsfjell, herregud som jeg gleder meg. Det skal bli så utrolig godt å se alle vennene mine igjen, noen har jeg ikke sett siden forrige sommer. 

Som jeg har fortalt dere før så reiser jeg direkte fra Tønsberg til Trondheim etter Slottsfjell. Det eneste som er kjipt med at jeg har bodd over halve Norge er at jeg må reise Norge rundt for å besøke alle. Jeg skal ikke være mange dagene i Trondheim før jeg reiser til Bodø, også skal Morten og jeg til Portugal. Med andre ord skal jeg ikke være hjemme i Oslo på lenge. Jeg er jo veldig rastløs av meg, så det at jeg skal reise så mye passer meg perfekt. 

Forresten, som jeg fortalte dere før så reiste vi til Palmesus sammen med MTV-Norway. 14.07 har MTV arrangement på Foynhagen i Tønsberg, du finner det her. Sommerfest er et årlig arrangement i Tønsberg, og det er alltid like morsomt. Da dette skjer under Slottsfjell kan jeg garantere masse mennesker og god stemning. Det er ikke noe som er bedre enn The Sense om sommeren, så det er virkelig verdt å ta turen. Kanskje vi sees? <3

FACEBOOK HER – INSTAGRAM SOFIEENILSEN -SNAPCHAT SOFIEEEC

23 kommentarer

23 thoughts on “MIN SISTE DAG I OSLO PÅ LENGE

  1. Hei, digger at du er så spontan med reising!! Men noe jeg lurer på! Vet du hva aldersgrensen er den 14.07? Har lyst til å dra, men står ikke no om aldersgrense på arrangementet! 😪

  2. Hey❤️ Skal du til Gardemoen? I så fall reiser jeg også i dag og kanskje vi ser hverandre der? Når skal du til G?❤️

  3. Hei! Har ganske lik kroppsbygning som deg så lurte på hvilken str du har i buksen? Veldig fin! 🙂

  4. Slottsfjell har jo virkelig ikke mange høydepunktet i år?!prøv noe nytt neste år; Stavernfestivalen! Ble utsolgt i dag,topp stemning og Norges nest største festival atm;)

  5. Kunne jeg spurt hvilken størrelse du har i toppen? Såå fin og du kledde den virkelig!!
    Klem:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *