MORTEN SMINKER MEG -VIDEOBLOGG

Categories Videoblogg

Dette har dere spurt om lenge, så det føles godt å endelig få lagt den ut. Jeg fikk meg en god latter av å se denne videoen, for Morten og jeg innså nettopp at vi oppfører oss som et gammelt ektepar. Vi har aldri skikkelig krangler, men vi småkrangler ofte. Det er kanskje derfor vi aldri har behovet for å virkelig krangle? hehe. Jeg synes bare det er litt søtt jeg! Som jeg alltid sier så må dere bare komme med forslag til nye videoer <3 Nå som denne endelig er ferdig skal jeg begynne å redigere videoen til Kevin og meg 🙂

34 kommentarer

34 thoughts on “MORTEN SMINKER MEG -VIDEOBLOGG

  1. Dere er søte sammen 🙂 Likte filmen av dere.
    😘Jeg lurte på det samme om hva sang d var?

  2. Herregud så teit sv deg å bli sur. Hele poenget med “my boyfriend does my makeup” videoer er jo at man skal ende opp med å se helt jævlige ut. Det er det som er gøy. Du kan da ikke forvente at han skal sminke deg som Kim k heller. Lol. Skjerp deg. Du ødela videoen for min del

  3. Morten var jo like flink til å tegne bryn … betyr er talentløse. Du burde dra til browrehab og få de fiksa. Så slutter du å sminke deg hver dag også

  4. Synstest Morten gjorde en bra jobb😂
    Men hadde vært bedre om du ikke hadde komentert på han hele veien m, og gjerne sitte sånn at du ikke ser hva som skjer før det ferdige resultatet:)

  5. Er ikke hele poenget med at “Morten skal sminke meg” at han faktisk gjør det helt selv, uten hjelp fra verken deg eller hun på sidelinja. Litt av moroa er jo det at han faktisk ikke har peiling. Han fikk jo hjelp hele tiden.

  6. Haha ler meg ihjel 😂 sitter faktisk på bussen og ser denne, og ler høyt! Morten er søt altså 😍 hva heter sangen i videoen?

  7. Sånt må dere gjøre mer med. Hahaha ler så mye. Hvertfall når Kevin kom inn, da rant tårene hahaha. Hadde vært utrolig moro med em video med deg, Kevin og Morten

  8. haha så herlig, har seriøst lyst til adoptere morten, søtere gutt tror jeg ikke finnes, og synes han gjorde en fin jobb 🙂
    synes kevin var så søt når han snakket til Celine 🙂

  9. Hei. Det ødela så mye at du skulle kommentere heeele tida på hva han gjorde og hva han skulle gjøre, dessverre. Det hadde vært mye bedre om du bare kunne vært stille til han faktisk var ferdig. Dere forklarte jo omtrent hele veien hva han skulle gjøre. Og om du var bekymra for at det skulle bli stygt fordi du faktisk skulle ut å ta bilder så burde du valgt å gjøre det en annen gang. Ikke ment som kritikk, men en konstruktiv tilbakemelding 🤗

  10. Synes kanskje videoen hadde blitt litt bedre om dere hadde et bedre sted å filme og den hadde vært litt mer planlagt kanskje. Er mye på youtube og synes noen gamger videoene dine kan bli litt “surrete”(sånn feks her er d viktig å snakke til kamra og ikke bare til morten. Og også forklare underveis hva som skjer) Så kanskje et bedre kamra/ filmested kunne hjulpet.(men dette er da bare min mening og ikke fakta da haha) Mente dette bare som konstuktiv kritikk fordi jeg liker jeg veldig godt og elsker å lese bloggen din!! Så stå på vidre❤️❤️

  11. Jeg synes det ødela ganske mye i videoen at du skulle bestemme så mye. Er jo meningen han skal sminke deg uten at du skal si hva han må gjøre… blir litt slitsomt å se på!

  12. Haha så moro! 😀 Flink da 🙂
    Kan du ikke legge ut en video hvor du sminker deg selv? Fortelle/forklare hva du bruker osv 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *