JEG BLE DOPET NED

Categories Personlig

Nå som festivalene er godt i gang ønsker jeg å komme med en liten påminnelse til dere. De fleste vet dette allerede, men noen ganger glemmer man. For 6 år siden opplevde jeg å bli dopet ned da jeg befant meg et sted jeg ikke burde ha vært. Vi sneik oss inn på en camp under en festival. Det var et par eldre gutter som hjalp oss under gjerdet, noe vi selvfølgelig synes var kjempekult. Jeg løpte rundt på campen og tok i mot drikke fra alle som ønsket å gi meg. Jeg var ung og uvitende, og tenkte ikke over at ikke alle har gode hensikter. Dere skjønner sikkert hvor denne historien ender, jeg ble dopet ned. Ingen av venninnene mine fant meg, og en god del timer senere ble jeg funnet på en benk.

Jeg husker svært lite fra den kvelden, uten om at jeg ble tatt vare på av en vakt og sendt på legevakten. Jeg har ingen anelse om hvor jeg befant meg de timene jeg var borte, og det er veldig ekkelt å tenke på. Jeg har heldigvis lært etter den gangen, og ALDRI igjen har jeg tatt i mot drikke fra noen jeg ikke kjenner. Det er også veldig viktig å ikke sette fra seg drikken sin for å så komme tilbake å drikke. Man vet aldri hva mennesker rundt deg kan finne på, og det er dessverre alt for mange som har opplevd det samme som meg. Så kjære alle festivalvenner og dere som er ute på byen generelt, vær så snill å pass på hvem du tar i mot drikke fra. Det er selvfølgelig super digg å bli spandert på, men det er ikke super digg å bli dopet ned. 


Festivaler er egentlig veldig gøy, det er bare så jævlig kjipt at noen alltid må ødelegge. Her er et bilde fra verdens beste festival, og det er nå bare 3 dager igjen <3 <3 

12 kommentarer

12 thoughts on “JEG BLE DOPET NED

  1. lurt å passe på ja! tar aldri imot drikke fra andre selv, og passer alltid på drinken min eller får noen andre til å passe på den om jeg feks går på toalettet 🙂

  2. Liker bloggen din – det eneste er bare at du har så mange orddelingsfeil, som “kjempe kult” (kjempekult) osv.. bare en liten tilbakemelding 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *