EN KVELD UTEN SOSIALE MEDIER

Categories Ikke kategorisert

Akkurat nå sitter jeg her å blogger mens alle andre venter på meg. Dette er standar, og det skjer nesten hver eneste dag. Det er kanskje det som er kjipt med å reise sammen med meg, for jeg må faktisk prioritere bloggen. Jeg har heldigvis veldig forståelsesfulle venner, ellers hadde aldri dette gått. Tusen takk dere <3 Hadde jeg vært smart så hadde jeg skrevet litt i går, men jeg valgte faktisk å legge vekk alt av sosiale medier. I går koset vi oss med grillmat og drikke. Jeg tok ikke et eneste bilde heller, noe som er veldig ulikt meg. Jeg tror jeg skal begynne å ha flere sånne kvelder, for det var utrolig deilig. Det er ikke så lenge siden Morten og jeg hadde mobilfri kveld, jeg vet ikke om dere husker det? Vi var iallfall mye mer sammen og jeg fikk med meg hele filmen til en forandring. 

Nå skal vi inn til Tønsberg for resten av gjengen skal shoppe litt. Sebastian spurte om det fantes klesbutikker i Tønsberg, haha altså? Jeg lurer på hvor han tror vi befinner oss. Etter det må vi selvfølgelig på brygga for å spise, også skal vi ha omvisning i Tønsberg. Jeg har utrolig lyst å vise de og dere verdens ende, men været er ikke spesielt bra i dag. Det er et sted man burde dra når solen skinner, ellers er det ikke spesielt hyggelig. Vi får se hva vi finner på. Dere kan følge meg på Snapchat Sofieeec om dere vil følge med hva vi gjør i dag <3 

6 kommentarer

6 thoughts on “EN KVELD UTEN SOSIALE MEDIER

  1. Var på verdens ende for et år siden, er virkelig fint der. Koste meg masse med venner der også er det kjempefin utsikt🍉 Virkelig en plass man bør få med seg i løpet av livet!

  2. du har kul blogg, sjekker den ofte. Minuset ditt er bare at du benytter bilder i samme outfit (tatt på samme dag) over flere innlegg 🙁 Dårlig vane frøken<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *