LITT UHELDIG

Categories Ikke kategorisert






Morten skal vise hvordan jeg kysser, haha. Thank you <3

Vi har akkurat kommet inn døren, så vi har virkelig fått utnyttet dagen. Kort oppsummert, shopping, spise, sightseen, bilder og verdens ende. Vi har hatt en utrolig fin dag i dag, og jeg koser meg veldig sammen med squaden på tur. Det eneste er at vi var litt uheldig med er været. Skal man virkelig vise Tønsberg og Tjøme fra sin beste side må det være sol og blå himmel. Det er uansett ikke noe man kan gjøre med været, så vi får krysse fingrene for bedre vær under Slottsfjell. Nå holder vi på å lage litt mat, og etter det skal jeg svare på spørsmålene dere stilte meg på Snapchat. Jeg fikk over 300 snaps, så jeg kan dessverre ikke svare dere alle. Jeg skal likevel prøve å svare så godt jeg kan på spørsmålene jeg velger å ta med. Kom gjerne med tilbakemelding om dette er noe dere ønsker mer av, da jeg aldri har gjort det før 🙂 

14 kommentarer

14 thoughts on “LITT UHELDIG

  1. Kan du lage disse videoene?
    Mixed up makeup challenge med Andrea eller noen av de andre jentene
    At du sminker deg i blinde
    At du sminker Morten

  2. OMG
    Jeg elsker deg du er dritfin skulle ønske at jeg kunne møtt deg en gang. Du og Morten er kjempesøte sammen. Dere passer super godt sammen💖💖💘💘❤❤💞💞💕💕😄😄😊😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *