SPØRSMÅLSRUNDE / SNAPCHAT

Categories Ikke kategorisert

Hvordan er det å være kjendis?
Helt ærlig så ser ikke jeg på meg selv som kjendis. Jeg synes enda det er litt rart når noen faktisk vil ta bilde med meg, for jeg er jo bare meg. Vanskelig å forklare, men jeg ser ikke på meg selv som kjendis. Det jeg likevel merker forskjell på er at alle plutselig skal ha en mening og meg på godt og vondt. Alt jeg gjør blir dømt og jeg føler veldig på det at jeg plutselig har mange som ser opp til meg. Det er helt klart et press, som noen ganger kan skremme meg. Jeg liker likevel livet jeg har nå veldig godt <3

Hva var det beste med Paradise Hotel?
Helt klart menneskene som var med. Vi hadde det skikkelig fint sammen og stemningen var nesten alltid bra. Det var også utrolig digg å bo på et luksushotell, der vi fikk servert mat flere ganger om dagen. 

Ser du for deg å få barn sammen med Morten? 
Det er ikke noe jeg har tenkt på enda, og som dere sikkert vet så er ikke behovet for barn der. Om jeg noen gang skal ombestemme meg, så er det selvfølgelig Morten jeg vil få barn med <3

Hvor mange år har du drevet med blogging?
6 år har jeg drevet med blogging 🙂

Bor jeg fortsatt sammen med Andrea?
Det gjør jeg 🙂 Det var Morten sin leilighet jeg la ut bilde av for noen dager siden, så vi har ikke flyttet sammen. 

Hva liker du best med Morten?
Vanskelig, for jeg det er utrolig mye jeg liker med Morten. Jeg liker hvordan han tar vare på meg. Hvor morsomt vi har det sammen, og at vi alltid utfordrer hverandre. 

Er Kevin og Andrea sammen?
Nei, det er de ikke 🙂

Likte du Morten fra starten?
Morten og jeg har alltid kommet godt overens. Det var derfor jeg var så frem og tilbake i uke 2 når han var i fare. Spillemessig ville jeg ha han ut, men skulle jeg velge ut fra trivsel så ville jeg ha han der. 

Kan du lage en sminkevideo? 
Det skal jeg få til 🙂

Om du kunne vært med på PH neste år, hadde du takket ja?
Absolutt ikke 🙂 Det var en opplevelse jeg er veldig glad for å ha, men jeg ville aldri gjort det igjen.

Hva får deg til å smile?
Veldig mye faktisk. Vennene mine, reise, familie, nye opplevelser, dyr, rettferdighet, når gode ting skjer og snille mennesker. Denne listen er nesten uendelig, haha <3

Hva var det første du tenkte om Morten?
Cocky, haha! Han er enda cocky, men det kler personligheten hans veldig bra

Hvor mange kjærester har du hatt?
Jeg har hatt to seriøse forhold før Morten 🙂

Hvordan er forholdet mellom deltakerne den dag i dag?
Litt blandet. Alle har kommet tilbake til sine vanlige liv, så vi har ikke så godt kontakt som før.

Skal du til Trondheim snart? 
Ja, Julie og jeg reiser til Trondheim på søndag 🙂

Hvem fra Paradise har du best kontakt med?
Morten, Andrea, Kevin, Martine L og Martine J. 

Hvor redigerer du bildene dine ?
Jeg redigerer HER og HER 

Hvilken jobb ville du hatt om du ikke hadde blogget?
Veterinær eller politi.

Hvor lenge har du og Morten vært sammen?
Det har vel vært oss siden februar, men vi ble ikke sammen før i April. Så hele 3 måneder, haha!

Hva er det skumleste du har opplevd?
Helt klart 22.juli

Hva hadde du sagt om Morten ville gifte seg med deg?
Om mange mange år vil jeg si ja. Det er jo Morten jeg vil være sammen med 🙂

Hvor høy er du?
172 cm 

Hva er det beste med å ha blogg?
Det at jeg kan uttrykke tankene og følelsene mine på min egen plattform. Jeg elsker å skrive og dele ting med dere, det gir meg så utrolig mye. 

Hvorfor meldte du deg på Paradise?
For opplevelsen sin skyld. Jeg hadde lyst å prøve noe nytt og utfordre meg selv.

Er du sur for at du ikke vant Paradise Hotel?
Absolutt ikke. Kevin og Martine fortjente det, virkelig 🙂

Har du et godt forhold til foreldrene dine?
Pappa er død, som dere kanskje vet. Mamma har jeg et veldig godt forhold til, hun er verdens beste <3

Hvordan ble du kjent med Isabel Raad?
Vi møttes på byen, så har vi hatt kontakt siden. Utrolig fin jente, jeg digger henne!

Har Morten blitt sjekket opp av andre mens dere har vært sammen? Og motsatt
Det har vi begge, men ingen av oss har reagert noe særlig på det. Så lenge man ikke flørter tilbake, så har det egentlig ingenting å si. Morten er jo veldig kjekk, så det er heelt forståelig 😉 

Har Morten møtt moren din?
Ja, en gang 🙂

Hva er din favorittby i Norge?
Tønsberg, helt klart <3

8 kommentarer

8 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE / SNAPCHAT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *