EN TØFF UKE

Categories Ikke kategorisert

annonse




Kjole. HER // Jakke. Urban

Det er et eller annet som skjer med kroppen når jeg har ferie. Eller,vi kan vel egentlig ikke kalle det en for ferie når blogg er en 24/7 jobb. Selv om dette er noe jeg må gjøre hver eneste dag så elsker jeg denne bloggen, det gir meg så mye. Det er helt greit å ikke ha ferie, for man trenger vel ikke ferie fra et liv man virkelig elsker? Nå snakker jeg meg bort her, for det jeg egentlig skulle snakke om var hvor mye lengre jeg sover når kroppen går i feriemodus. Vanligvis står jeg opp klokken 09.00, nå våkner jeg ikke før nærmere 12. Det som irriterer meg mest er at jeg er kjempe trøtt når jeg våkner etter 10 timer med søvn, så irriterende. Noen som har noen gode tips? 

I dag starter faktisk helvetesuka. Jeg liker å kalle den det, for å drikke alkohol hver eneste dag, flere dager etter hverandre er ikke noe for meg. Jeg er sliten etter en dag med alkohol, og denne uken skal vi drikke 5 dager etter hverandre. Slottsfjell starter ikke før i morgen, men i dag er det Tropical Tuesday på Foynhagen. Det var utrolig morsomt forrige gang, så jeg gleder meg masse. Jeg tror nok jeg kommer til å begrense meg veldig disse dagene, for jeg ønsker virkelig ikke å dra den helt ut i 5 dager. Det er uansett mye morsommere når man ikke er for full, så jeg skjønner uansett ikke vitsen. Grunde er jo faktisk et levende bevis på at man kan ha det like morsomt selv om man bare drikker Redbull 😉

11 kommentarer

11 thoughts on “EN TØFF UKE

  1. Du sover for lenge 🙂 Jeg har vært hos legen – fordi jeg ikke klarer å sovne.. Poenget er dette: han nevnte at ALLE bør – så langt det lar seg gjøre – legge seg og stå opp til samme tid, hver dag. Og du trenger ikke mer enn 7-8 timer søvn 🙂

  2. Jeg er helt enig at man kan ha det gøy uten mye alkohol eller uten alkohol. Hvis du vil våkne tidligere kan du ha på alarm, be noen vekke deg eller kanskje prøve å legge deg tidligere 🙂

  3. Normal energibalanse. Ikke hov inn på mer enn du klarer å bruke. Da skal du se at soverutinene endrer seg 😉 Btw, you look smashing!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *