5 PÅSTANDER OM MEG

Categories Ikke kategorisert

Det skjer ofte at jeg leser påstander og rykter om meg selv. Som jeg har fortalt dere selv så slettet jeg Jodel for lenge siden, men jeg får fortsatt tilsendt ting som er skrevet om meg av venner og bekjente. Jeg får også kommentarer på bloggen og møter mennesker som har hørt diverse ting om meg. Etter at jeg hadde åpen snap i går fikk jeg også veldig mange rare spørsmål om meg som dere hadde hørt. Jeg tenkte derfor å ta opp noen av disse påstandene og svare dere.

Forholdet til deg og Morten er et PR-stunt.
Det at noen enda tror dette synes jeg er litt morsomt. Det er ikke lenge siden jeg ble med Morten hjem for å hilse på foreldrene hans, og det hadde vel vært å dratt den litt langt? haha. Forholdet vårt er ikke et PR-stunt. Vi har det veldig bra sammen <3

Flere av vennene Sofie hadde før PH har tatt avstand fra henne i ettertid.
Ingen av vennene mine har tatt avstand fra meg etter PH. Jeg skjønner ikke helt hvorfor de skulle gjort det? For at jeg har endret meg som person, og tror jeg er mye bedre enn alle andre? Hehe nei, jeg er fortsatt den samme jenta jeg var før jeg dro. Livet mitt har selvfølgelig blitt veldig annerledes, og jeg er mye mer opptatt nå enn hva jeg var før jeg dro. Tiden strekker derfor ikke like bra til, men jeg er alltid tilgjengelig om de skal trenge meg.

Jeg har ikke besøkt mamma siden jeg kom hjem fra Mexico, på grunn av at jeg har et dårlig forhold til henne.
Denne har jeg også fått på bloggen, at jeg ikke bryr meg om henne for at jeg ikke har dratt til Tromsø. Nei, jeg har rett og slett ikke hatt tid. Det har skjedd noe hver eneste uke siden vi kom hjem, så jeg rakk ikke å møte mamma før hun var i Tønsberg. Mamma og jeg har et veldig godt forhold, og jeg hadde aldri klart meg uten henne <3

Sofie hadde kjæreste under oppholdet på Paradise.
Denne fikk jeg tilsendt av en venninne i Trondheim, og jeg fikk faktisk spørsmål sist jeg var på byen der. Nei, jeg hadde ikke kjæreste under oppholdet på Paradise Hotel. Vi gjorde det slutt om sommeren, men hadde likevel et godt forhold da jeg reiste. Vi er venner den dag i dag, men vi var aldri sammen under innspillingen. Du får ikke lov å være med på Paradise om du har kjæreste. 

Sofie bruker Utøya kun for å få klikk på bloggen. Hun innrømte det på byen
Denne fikk jeg på snap av en jente som mente at jeg hadde innrømt dette til venninnen hennes. Hun hadde også fått høre det av mange andre, så hun lurte rett og slett på hvordan jeg hadde samvittighet. Jeg føler egentlig ikke at jeg trenger å forklare dette, for det sier seg vel selv? Selvfølgelig bruker jeg ikke noe av det verste som har skjedd meg for å få klikk på bloggen. 

15 kommentarer

15 thoughts on “5 PÅSTANDER OM MEG

  1. hater folk som skal sette falske rykter, fått på meg det selv, og jeg bryr meg fint lite om sånne folk. de er bare tragiske

  2. Altså, den siste kommentaren ang Utøya, er det mulig!!! Jeg bor selv i kommunen dette skjedde i, jobben min er også direkte knyttet til hendelsen og jeg husker ettermiddagen som det var i går. Hvordan er det mulig og komme med en slik kommentar?? Helt høl i huet. Det må ha vært helt forferdelig for dere som var på øya, det sitter også fortsatt godt i oss fra lokal befolkningen.

  3. haha , mye dumt som kommer ut av enkelte. ser jo at både du og morten er sikkelig forelsket, og ingen lyver vel på seg noe så fælt som utøya :/ rister oppgitt på hode 🙁

  4. “Det at noen enda tror dette synes jeg er litt morsomt.” Her var det mye feil i setningen. Forstår ikke helt hva du mener.

  5. Enkelte mennesker er bare helt utrolige. Bare fordi du har vært med i PH så tror folk at du har forandret deg skikkelig mot dine nærmeste, og bare er helt ubrukelig – jeg skjønner virkelig ikke hva sommer greia til folk!
    Stå på Sofie, du virker super som den du er! Fortsett med det – for det beviser virkelig hvem du er for leserne dine!
    Klem 🙂

  6. Jeg syns det er merkelig at folk skal dra deg ned og finne på falske påstander om deg. Kunne ikke bare folk vært positive? Da hadde verden vært mye bedre. Skjønner ikke hva folk prøver å oppnå med negativitet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *