SJALU

Categories Ikke kategorisert





Nå har vi akkurat levert resten av gjengen på hotell, mens Morten og jeg sover hjemme hos meg i natt. Sånn er livet med hund, man kan ikke alltid gjøre alt man ønsker. Vi får derfor lage vår egen hotellfrokost imorgen, jeg er ikke sjalu i det hele tatt 🙂 Nå skal vi snart dra på vors til en venninne før vi skal på Tropical Tuesday. De andre startet klokken 14.00 som er alt for tidlig for min del, haha. Vi drar derfor nå istedenfor. Jeg skal prøve å ta masse bilder i dag. 

18 kommentarer

18 thoughts on “SJALU

  1. Syns du det er viktig å snappe under festene du er på? Føler du sitter mye på mobilen og snapper eller tar bilder istedenfor å være tilstedet:( tenk på hvor mye mer gøy du kan ha det hvis du bare legger mobilen bort litt

  2. Hei Sofie! Ser at du er veldig glad i dyr og engasjert i dyrs rettigheter, men har ikke sett at du er vegetarianer? Om man vil vie livet sitt til dyrene (starte et shelter som du nevnte) velger de fleste å ikke spise dem til å starte med? Er det en grunn til at du ikke er vegetarianer? Klem 😊😊😊ikke ment som kritikk, bare nysgjerrig på dine tanker

  3. Hei søte Sofie:) Lurer på et par ting… Vet du hvor solbrillene til Carina er fra? Eller hvilket merke? De hun har på seg på bilde av deg og henne… og viste du oss noen gang leiligheten til Morten etter at dere fiksa der? Eller har jeg oversett det innlegget?

  4. Helene: Du kan bry deg om dyr uten å være vegetarianer. Synes det er synd at man skal få kritikk for at man spiser kjøtt. Jeg tenker at det må være opp til hver enkelt hva man velger å gjøre jeg. Jeg selv spiser veldig lite kjøtt, selv om jeg ikke er vegetarianer. Spiser om jeg blir invitert på middag eller ved få tilfeller når jeg er ute å spiser 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *