EN TING JEG HAR LÆRT

Categories Ikke kategorisert








Akkurat nå befinner jeg meg i sengen sammen med Julie D, Julie B, Sebastian og Morten. Alle utenom Morten og meg sov på hotell i dag, så nå kom resten av gjengen hjem til meg. Av en eller annen merkelig grunn har alle masse energi, noe som virkelig ikke er forståelig. Hadde det ikke vært for denne bloggen så hadde jeg sovet enda. Det er vel kanskje ikke bloggen som ødelegger søvnen min, men heller vennene mine som er litt irriterende akkurat nå, haha. Det var litt av en kveld i går, og er det en ting jeg har lært så er det og aldri dra ut på byen når du har en dårlig dag.

Nå skal jeg komme meg på tur med Celine, så skal jeg begynne å ordne meg. Vi skal ikke på Slottsfjell i dag som resten av Tønsberg, så planen er å dra til Julie å grille. Alle utenom Morten og meg er gira på å dra ut, så jeg vil vel si at vi har blitt et gammelt ektepar, hehe. Vi får se hva som skjer i kveld, om de klarer og overtale oss eller ikke. Snakkes senere <3

7 kommentarer

7 thoughts on “EN TING JEG HAR LÆRT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *