IKKE GLEM

Categories Personlig

Noen ganger tar jeg meg selv i å glemme hvor heldig jeg egentlig er. Selv om denne måneden er tung, og humøret mitt er veldig svingete så har jeg det sykt bra. Det er egentlig litt rart det der, hvor dårlig vi mennesker er til å sette pris på ting. Man jobber for å oppnå visse mål og krav man har til seg selv, så er man fornøyd når man klarer det, så glemmer man det siden. Du glemmer det kanskje ikke, men du glemmer å sette pris på det. For da har du satt deg høyere mål, og klarer derfor ikke å være fornøyd med det du har oppnådd.

Misforstå meg rett, det er viktig å jobbe for de tingene man vil oppnå. Det er også viktig å sette krav og utfordre seg selv. Det er bare viktig å ikke glemme hvor heldig man egentlig er. Det er også viktig å være stolt over seg selv, og kunne skryte av hva du har oppnådd. Akkurat nå er livet mitt perfekt og det høres kanskje klisje ut. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle klare å få et normalt liv etter Utøya, men det klarte jeg. Jeg har klart å oppnå alle målene jeg har satt meg, og jeg er så jævlig stolt over meg selv. Jeg har hundre grunner til å smile, og det er akkurat dette som får meg gjennom måneder som dette. Hva som har skjedd i fortiden min kan jeg ikke gjøre noe med, men jeg kan bestemme selv hvordan jeg ønsker at fremtiden min skal se ut.


Dette bildet ble tatt i forbindelse med en bok om Utøya som jeg var med i. Jeg husker enda hvor negativ jeg var til livet da, hadde jeg bare visst.. <3

6 kommentarer

6 thoughts on “IKKE GLEM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *