“MORTEN ER UTRO MOT DEG”

Categories Ikke kategorisert

I går møtte jeg en jente som reagerte på videoen til Morten og meg der han sier at vi har hatt kontakt siden vi kom hjem fra Mexico. Grunnen til at hun reagerte var for at hun hadde møtt Morten på byen etter vi kom hjem, der hun fortalte meg at hun hadde blitt med han hjem. Jeg reagerte ikke noe på det da, for det var faktisk en liten periode Morten og jeg ikke hadde så god kontakt. Paradiseboblen skremte nok oss begge, og jeg tror ingen av oss hadde troen på noe forhold etter vi kom hjem. Vi snakket likevel og holdt kontakten, men vi hadde ingen forpliktelser til hverandre. Det tok vel ikke mer enn to uker før vi kom tilbake til der vi var i Mexico, så vi fant ut relativt fort at vi ønsket å være sammen. Det var akkurat derfor jeg ikke reagerte på hva hun sa til meg, for han var singel å kunne gjøre hva han ville på den tiden. 

Etter å ha snakket med hun glemte jeg det helt, og jeg kom ikke på det før i dag. Jeg fortalte selvfølgelig Morten hva jeg ble fortalt i går, og gjett hva? Det var ikke sant. Jeg synes det er helt sykt å se hvor langt enkelte går for å ødelegge, det er nesten litt komisk. Hun skal virkelig ha klapp på skulderen for å være såpass tøff, for hva hadde hun gjort om jeg hadde sagt noe til han? Det måtte jo ha vært utrolig kleint å bli konfrontert for noe du åpenlyst lyver om. Det er heller ikke lenge siden jeg opplevde noe lignende, bare at dette handlet om Martine Lunde. Jeg møtte en voksen dame som utga seg for å være venninnen til Martine. Hun spurte meg om alt var bra mellom oss nå, for hun visste at vi hadde kommet litt dårlig ut. Jeg skjønte absolutt ingenting, for Martine er en av de jeg har best kontakt med. Vi snakker sammen nesten hver eneste dag og vi har aldri vært uvenner. Det visste seg senere at Martine ikke kjente henne, så hun diktet faktisk opp dette for å få litt informasjon. 

Det er synd å si, men jeg blir veldig skeptisk til mennesker rundt meg når jeg ser hvordan enkelte holder på. Det skremmer meg at noen går så langt bare for å ødelegge, har man virkelig ikke bedre ting å finne på? Det er ofte jeg får kommentarer på at Morten har vært utro, noe som absolutt ikke stemmer. Dagene og tidspunktene folk kommer med er tider Morten og jeg har vært sammen. Vi er heldigvis så trygge på hverandre at ukjente på byen og kommentarer på bloggen ikke ødelegger for oss. Morten er virkelig verdens beste gutt, så jeg vet at han aldri ville gjort noe sånt mot meg.

67 kommentarer

67 thoughts on ““MORTEN ER UTRO MOT DEG”

  1. Shit AS, at folk gjør sånt. Dt skjønner jeg bare ikke på! Du og Morten passer bra og er kjempe søte! Jeg skjønner at dere er forelsket og sånn, men dt at di sier at Morten aldri hadde gjort det mot deg. Er bare bullshit, assa man vet aldri. Selvom dere er døds forelska og alt dt. ingen vet før deg faktisk skjer

  2. Noen folk går veldig langt bare for å ødelegge for andre når de har sjansen. Er så utrolig dumt, men godt det ikke ødelegger noe mellom deg og Morten. Dere er så søte sammen!

  3. det er trist hvordan folk kan juge slikt.. jeg mener, okei folk har lyst til å snakke med dere, enten for å snakke, fordi dere virker søte. interesnge osv. men å dikte opp? jeg hadde jo ikke gjort det.. gjorde faktisk ikke det heller, møtte deg faktisk på finalefesten og hilste på deg, var veldig hyggelig, men å finne opp en historie kunne jeg ALDRI i verden gjort, hva hadde jeg fått ut av det liksom ?
    huff… ikke greit, skjønner godt du blir skeptisk..

  4. Hva mener du om at sraad på flere giveaways har trukket bestevenninnen sin michelle som vinner?

  5. Hei Sofie. Når jeg først oppdaget bloggen din, tenkte jeg; yes endelig en blogger fra paradise som endelig kan komme med noe variert, respekt til leserene og god kvalitet. Men atter en gang tok jeg feil.. Det er så trist at når lesertallet går litt nedover, så må dere komme med sånne clickbait overskrifter. Uansett så er dette innlegget så fattig at det eneste interessante er overskriften, og ikke den engang er i nærhet til sannhet. Men du legger det fram slik på snap- ja da er bloggen din ute for min del. Jeg tipper at du ikke er tøff nok til å legge ut denne kommentaren, hadde likt å blitt overrasket med et saklig svar tilbake. For innerst inne håper jeg du finner til din type blogging som er konsist.. 🙂

  6. Er så innponert over deg som tørr å ta opp det temaet. Stol på deg selv og lytt til ditt indre. Misunnelse vil du aldri bli kvitt. Det er noen som ikke har det så bra med seg selv. Selv om jeg og min samboer er femti og har bodd sammen i femten år, opplever vi enda av og til det du skriver om.

  7. En som er lei av bloggere som : Hei du! Synd du ikke liker bloggen min mer. Personlig synes jeg det er alt for lett å skrike “clickbait” uten at det er det, sånn som dette innlegget. Clickbait er når overskriften ikke samsvarer med innholdet, noe det gjør nå. Det at lesertallet går ned er helt vanlig om sommeren, det ser du på resten av topplisten også. Jeg er ikke stresset, og gjør det jeg alltid har gjort 🙂 Jeg føler at alt er likt som det har vært, men det er selvfølgelig øyet som ser. Jeg skal uansett ta det til meg 🙂

  8. Kan jeg bare si hvor utrolig flink du er til å svare på kritikk? Du er en så utrolig sterk jente og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å beundre deg! Dette er ikke bare noe jeg sier. Dette er noe jeg mener genuint.

  9. Det er så ille når jeg vet at han har vært utro med Helen, og du jatter med på begges løgner. Har bilder, video og samtaler de har hatt. Du har jo spurt henne og, og hun jugde. Var en grunn til at alle spurte etter Helen til Morten den gangen på nox, vi visste ikke at du var sammen med Morten. Når han er lei av deg tekster han Helen. Martine fant jo dem i samme seng også.

  10. Haha jeg fikk link til denne nettopp, pga det med Helen måtte jeg nesten inn å lese. Jeg synes det er påtide at du får vite dette egentlig. Ikke vet jeg om han gjør det med flere. Nå som jeg ser at en annen person også har kommentert dette. Så sier jeg det selv også. Jeg blir så og si blir oppgitt og sjokkert over hva Morten faktisk driver på med. Jeg kan også si at jeg ringte henne engang hun var med Morten for å spørre om hun ville komme en tur. Da hørte jeg Morten i bakgrunnen ganske godt der han satt og lo. Denne dagen hadde du og andrea prøvd å ringe Morten mange ganger. Har også sett masse meldinger mellom dem. Og hun har fortalt om når Martine kom inn og de lå halvnakne

  11. Anonym: Om dere har så mye bevis, skriv til meg da 🙂 Ingen anelse hvem Helen er engang, haha. Hvorfor skal Andrea og jeg prøve å få tak i Morten flere ganger? Morten og jeg har vært sammen hver dag siden vi kom hjem, så lurer på når han skulle fått til dette. Jeg orker ikke å bruke mer energi på dette om dere ikke kan komme med noen slags bevis 🙂 Ha en fin dag videre <3

  12. Jeg vil nok forbli anonym for at dette ikke skal gå utover meg eller noen veninner. Men det at du ikke har tenkt til å sjekke det opp selv engang er bare sykt, da gjør kjærligheten deg helt blind bare. Hadde det vært meg hadde jeg prøvd å finne ut mere. hør hvertfall med Martine hva hun har og si:) så kan du jo alltids få Morten til å se på den kommentaren om nox, jeg var også der. Vi begge vet at han kan spille et godt skuespill.

  13. Bare hev deg over disse smålige kommentarene, Sofie! Disse jentene er helt åpenbart misunnelige, og skulle helt sikkert ha hatt Morten selv, men istedenfor velger de å “ødelegge” med patetiske rykter. Stå på Sofie! Digger deg ❤️

  14. Jenter er vell den farligste sorten av mennesker når det kommer til munnbruk og rykter, og sånt som dette her.
    Da er det viktig at man hr tillit til hverandre.
    Jeg blir så imponert av mennesker som prøver å ødelegge for andre.
    En gang var det ei som faktisk klarte å ødelegge vennskapet til meg og ei venninne en gang, og vi snakket ikke sammen på ett år.
    Nå er vi uavskillige, og lar ingen komme mellom oss igjen. 🙂 Stå på Sofie! Blås i de dumme kjærringene som prøver å ødelegge.

  15. Hei kjære Sofie❤ Eg syns dåkk e de fineste couple ever! Så ikke hørt Ke de negative folk sier på din blogg, så håper eg at dåkk tar godt vare på kvarandre❤❤ ha en fin kveld videre me din kjære Morten Botteb❤🌹💋💋

  16. Hei ! Jeg merker at jeg er litt nyskjerrig på om anonym har sendt deg ting å tang ?! 😂
    Når det er sakt… du har en veldig bra blogg å du svarer så bra på både positive å negative kommentarer 😀 Stå på videre 🙂

  17. Synes du er tøff som tørr å skrive om ett tema som er sårt for mange. Veldig mange opplever nok utroskap. Du er å tøff som står i mot kritikken, løgner og sjalusi. For det er nok det ting handler om, at folk er sjalu. Du og Morten passer perfekt sammen utifra det jeg har sett på tv og her. Stå på Sofie❤

  18. Rart hva folk kan gjøre, det er ikke akkurat greit å lyve om noe sånt:/
    Jeg liker bloggen din kjempe mye, og ser på den som interessant!<3

  19. Jeg blir så sykt oppgitt av mennesker som er så sjalu på deg og andre, at de faktisk trenger å lyve å late som de kjenner denne “Helene”, kun for å gjøre deg usikker… og i tillegg sikkert prøve å få deg til å få den klumpen i magen som de sikkert sitter med selv… uff jaja! Stå på Sofie! Dette er et veldig viktig tema, og jeg syntes ikke det var noe clickbait her?

  20. Herregud, stakkars deg/dere. Og at folk fortsetter i kommentarfeltet er jo ganske drøyt. Nå kjenner jeg jo ingen av dere, men ser ut som at dere tilbringer så og si hele tiden sammen, så det virker jo helt fjernt at han (eller du)skulle drive å være utro. Håper og tror dere klarer å se forbi disse nettrollene og at dere heller hygger dere i hverandres selskap på festival. Regner mer du stoler mer på morten enn på vilt fremmede;) Heia dere💜💜

  21. wææ jeg hadde klikka! skulle tro man var mye yngre enn vi er når sånn drama kommer opp.. også som anonym! come on! bedundre deg Sofie<3

  22. Jeg blir helt oppgitt.. Lev deres eget liv, folkens! Ikke bry dere med ting dere ikke har noe med 😉
    Jeg synes det ser ut som at du og Morten har det veldig bra sammen jeg 🙂
    Stå på videre, Sofie! Du er sterk<3

  23. Syntes det er helt sykt hva folk kan finne på! Men “størst av alt er kjærligheten” og tillit! Har du det er det ikke noe å bekymre seg for uansett hva som kan skje✨

  24. Argh altså, hvorfor kan man ikke heller bare unne hverandre glede og lykke i stedet for å prøve å ødelegge?
    Ut i fra slik jeg oppfattet Morten på Paradise så virket han som en kjekk, smart og oppegående mann med en dose humor i seg. Det er jo klart jenter blir sjalu. Men du er en vakker, smart og oppegående kvinne selv, så dere passer bra sammen da. Fikk jo ikke inntrykk av at han var en kvinnebedårer i det hele tatt, jeg da.
    Slike ting kan jo fort bli en belastning for forholdet på sikt, men husk på at du kjenner Morten bedre enn de fleste og vet hva han står for, så prøv å overse slike ting som best du kan. Er det en ting jeg har lært i livet så er det at magefølelsen alltid gir beskjed om noe er rett eller galt. Stol på den og steng ute “ødeleggerne”.

  25. Synst det er så bra at du står i mot kritikken du får! Skjønner det kan vere vanskelig å stå på sitt å ikke bli såret når man får så mange stygge kommentarer av personer som bare vil ødelegge… Du har kanskje valgt å bli en offentlig person, men ingen velger å få hate og unødvendig stygge kommentarer fra andre.. Virker som du er veldig flink til å ikke la de negative kommentarene påvirke deg, men skjønner godt at det er irriterende at folk heller prøver å bryte deg ned enn å løfte deg opp. #ståpå #føkkjanteloven

  26. Silje: Jeg har ikke fått tilsendt noe som helst, som forventet, haha! Martine og Morten kjenner ingen som heter Helen heller. De har derimot en venninne som heter Helene, så de burde kanskje vite riktig navn før de skal prøve å gjøre meg usikker, haha!
    Så hyggelig å høre! Tusen takk <3

  27. Jo du får jo penger for hvert innlegg.. er jo en grunn for at folk lager clickbait. Det er jo for at man skal klikke seg innpå så de skal tjene penger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *