DET BLIR BARE VERRE

Categories Ikke kategorisert







Body. Nelly // Jakke. Bikbok // Bukse. Carlings

I natt hadde jeg den jævligste natten jeg har hatt på lenge, og jeg har kanskje sovet tre timer sammenlagt. Jeg begynner virkelig å lure på om jeg har fått halsbetennelse, det er så vondt. Det er så ille at jeg har hostet uten stopp i 5 timer. Jeg trodde jeg skulle spy et par ganger. Halsen min er kjempe hoven og klør. Jeg har aldri opplevd å vært plaget så her lenge før, så jeg blir litt bekymret. Det har bare blitt verre, og ikke bedre. Jeg har prøvd alle tipsene jeg fikk fra dere lesere, men ingenting hjalp. Det er kanskje på tide å komme seg til legen? Eneste problemet er at legen min enda er i Trondheim, haha herregud. Jeg innså nettopp hvor utrolig lat jeg er. 

I dag har vi vår første dag på Slottsfjell. Vi skal i vei klokken 15.00 for å se på Julie Bergan, det blir moro. Hvordan jeg skal overleve disse dagene kan jeg ikke forstå. En ting er sikkert, det blir IKKE noe alkohol på meg. Jeg hater egentlig å være edru rundt fulle mennesker, men i dag får jeg bare holde ut. Så får jeg krysse fingrene å håpe at jeg er bedre form imorgen. Om dere vil følge med på hva vi gjør i dag, add Sofieeec på snapchat <3

29 kommentarer

29 thoughts on “DET BLIR BARE VERRE

  1. Ring legevakten. Der kommer du inn uansett on du bor der eller et turist 😉
    God bedring og lykke til 🙂

  2. God bedring!!
    Du er knallfin altså, en av de fineste jeg vet om. Er det lenge siden du kjøpte jakka? 🙂

  3. God bedring!! Syns forresten håret ditt ser veldig bra ut for tiden! Syns du kler litt lysere toner😍😍

  4. Håret ditt var kjempefint nå!
    Og god bedring, bare ring legevakten og ta deg en tur, du får sikkert legetime hos et legekontor selv om fastlegen din ikke er der, også 🙂

  5. Hårfargen du har nå, er bare helt utrolig fin til deg! Får lyst til å løpe til frisøren og be om samme farge!

  6. Søte deg! Du burde ta deg en tur til legevakten å sjekke om du har kyssesyken! Det er veldig mange som har fått det i sommer og det finner de ut ved bare en blodprøve!
    Er det det du har, så er det mange ting som er viktig å ga hensyn til! Det starter gjerne med halsbetennelse, veldig slapp osv! Greit å få det avklart for det er ikke å spøke med!
    Ikke for å skremme deg, men har hatt det selv og mange jeg kjenner! En liten test hos legen koster så lite! Lykke til og håper du får det fint i Tønsbeg, som er min hjemby! God bedring vakre deg!
    PS! Fin blogg du har, fortsett slik alltid koselig å klikke seg i på den! Selv om jeg er litt eldre en din målgruppe 😊

  7. Høres ut som du kanskje trenger antibiotika og da er det bare å komme seg til en lege. Legevakta kan du alltid oppsøke, uansett hvor fastlegen din er. Hadde virkelig vurdert dette, siden du tydeligvis ikke blir bedre 🙂 God bedring!

  8. Du har en super bra blogg må innom flere ganger om dagen bare elsker bloggen din. Kan ikke du ta bilder av leiligheten din fra stue, kjøkkenet
    Badet og soverom er så nyskjerrig på hvordan det ser ut 😊
    Klem fra Sol Angelica

  9. Håret ditt er dødsfint nå!! Blitt en skikkelig fin lysebrun farge som jeg likte sykt godt!! Er det bare lysna av sola eller har du farga det på nytt?:)
    Veldig glad i bloggen din forresten, leser den daglig, og syntes alltid det du skriver er interessant å lese! Mange fine bilder også 🙂 kommer definitivt til å fortsette å kikke innom 🙂 fortsett sånn!
    Du må ha en kjempefin sommer videre! Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *