FØR JEG DØR

Categories Personlig

Det som både er skremmende og fascinerende med livet er at vi aldri vet når vi skal dø. Det kan skje når som helst, og det skremmer meg. Nei, jeg har ikke dødsangst, men det er likevel en tanke som slår meg i ny og ne. Helt siden jeg var liten har jeg hatt en liste med ting jeg skal gjøre og oppleve før jeg dør. Her er den.

♥ FLYTTE TIL UTLANDET
Livet er alt for kort til å bo i Norge for resten av livet. Jeg vil oppleve andre kulturer, mennesker og byer. Jeg vil utvikle og utfordre meg selv, og det å flytte til et sted du ikke kjenner noen er virkelig å utfordre seg selv. Jeg har snakket lenge om å flytte til LA, og jeg tror nok at dette er noe jeg vil gjøre etterhvert. 

♥HOPPE I FALLSKJERM
Jeg har høydeskrekk og flyskrekk, likevel har jeg kjempe lyst å hoppe i fallskjerm. Det er nok jævlig skummelt, men herregud for en opplevelse det må være. 

♥STARTE ET SHELTER
Dette har jeg også fortalt dere om før. Jeg er 100% sikker på at jeg skal starte et Shelter et eller annet sted i utlandet der jeg skal hjelpe hjemløse dyr. Drømmejobben ♥

♥ DRA TIL AUSTRALIA
Jeg har så utrolig lyst å reise til Australia, og det er helt klart noe jeg skal gjøre med engang jeg har mulighet. 

♥ GIFTE MEG
Jeg er enda en liten jente som drømmer om et stort bryllup med prinsessekjole, hehe. Det er også så utrolig fint, det å ha funnet den rette som du ønsker å dele resten av livet sammen med. 

♥ FÅ EN HEST
Morten kommer til å hate meg for dette punktet, men det er ikke mitt problem hehe. For dere som ikke vet det så var jeg en skikkelig hestejente før, og ønsket om hest er enda der. Når livet mitt begynner å roe seg ned skal jeg ha en hest, uansett hva Morten sier. 

♥ KJØPE DRØMMEHUSET
Jeg har allerede sett for meg drømmehuset mitt, og jeg kommer ikke til å gi meg før jeg finner et hus som ligner. Det skal ligge ved sjøen og være gammelt, men renovert. Det skal ha store vinduer, og selvfølgelig være i Tønsberg eller på Nøtterøy. Kanskje Tjøme også? 

♥ REISE JORDA RUNDT
Nesten iallfall. Det er ikke alle stedene jeg har behov for å besøke, men jeg skal ha vært reist så mye som mulig før jeg dør.

♥ STARTE NOE EGET
Sminkemerke, klesmerke, bok et eller annet. Jeg vil gjøre noe som er mitt. 

♥ HJELPE NOEN SOM TRENGER DET
Jeg vil enten reise ned til et barnehjem eller hjelpe til i en familie. Jeg har lyst til å hjelpe mennesker på flukt og de som er i nød. Akkurat hva har jeg ikke funnet ut enda, men jeg vet at jeg skal hjelpe andre som ikke har vært like heldige som meg. 

15 kommentarer

15 thoughts on “FØR JEG DØR

  1. Så snillt! Men hvordan har du råd til å spare til hus når du betaler leie fra før av, i tillegg til at du finner på så mye? Kan jo være du er en av dem bloggerne som tjener en del, men du er ikke så høyt oppe på lista..🙄 Klem ha en fin dag

  2. Hei jeg vil bare si unnskyld til deg Sofie for alt det negative jeg har skrevet til deg. Du fortjener mer og du virker som en fantastisk person. Og du fortjener så mye ettersom alt du har opplevd. Du og Morten passer bra sammen, håper dere har det fint sammen. God sommer<3

  3. Jeg flytter til Australia for et år neste sommer, du er hjertelig velkommen på besøk i Sydney! 😀

  4. Vet ikke hvorfor, men jeg fikk nesten litt tårer i øynene av det punktet om å gifte deg. Fy så vakkert skrevet!

  5. Min samboer hadde aldri tatt i en hest da jeg traff han, jeg har egen hest på sjette året nå, og han er blitt så flink. Han både steller, møkker og lager for til han. Skal ikke se bort i fra at Morten gjør det samme. Tror ikke han min noen gang så for seg at han skulle tilbringe flere dager i uken i en stall, hesteryggen er enda litt skummel, så den har han til gode

  6. Hehe jeg har også hest, og har vært interessert i hest i hele livet mitt.:)) så er enig med deg på det punktet og alle de andre også:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *