ANSETTE MIN EGEN VENNINNE?

Categories Outfit









Jakke. Bikbok // Topp. Bikbok // Shorts. Cubus// Belte. Gina

Ble ikke disse bildene fine? Er det et menneske jeg gjerne skulle ansatt så er det Julie D. Hun har alltid vært flink til å ta bilder, og jeg blir alltid like fornøyd når hun tar bilder av meg. Ikke nok med at hun er flink til å komme med ideer og finne det perfekte lys, har hun også et veldig bra kamera. Julie skal kanskje flytte til Oslo etter sommeren, så kanskje jeg skal ansette hun som min fotograf? Bilder er veldig viktig når det kommer til blogg, så det hadde vært en god investering, haha. 

Nå skal vi snart på MTV sin sommerfest på Foynhagen her i Tønsberg. Vi må løpe litt frem og tilbake i dag, for jeg vil virkelig være på Slottsfjell den siste dagen. Vi kjøpte ikke billett til alle dagene, kun torsdag og fredag. Kanskje vi sees på Foynhagen eller fjellet? <3 

11 kommentarer

11 thoughts on “ANSETTE MIN EGEN VENNINNE?

  1. Det jeg liker med disse bildene er at det er naturlig, uten trutemunn og du står på en vanlig måte. Alt for mange som fokuserer på den tight gapen, og det ser jeg at du ikke gjør, verken på disse bildene eller andre. Bra!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *