8 FAKTA OM FORHOLDET TIL MORTEN OG MEG

Categories Ikke kategorisert

Det er utrolig mange som har spurt om jeg kan lage et innlegg der jeg skriver ned noen fakta om forholdet til Morten og meg. Siden det er så mange som ønsker dette tenkte jeg at det var på tide å dele noen morsomme og rare fakta med dere. Enjoy ♥

VI KRANGLER SJELDENT, MEN DISKUTERER OFTE
Det som skremte meg med å bli sammen med Morten er at vi har en veldig lik personlighet, noe jeg trodde kunne føre til masse krangling. Det er ingen hemmelighet at vi begge er kjempe sta, og ingen av oss gir oss med det første. I tillegg elsker begge å ha rett, så vi er jo egentlig en veldig dårlig kombinasjon. Likevel så krangler vi nesten aldri, men vi diskuterer som et gammelt ektepar istedenfor hehe. 

VI HAR UTVIKLET ET BABYSPRÅK
Denne er nesten litt klein, eller den er klein. Av en eller annen grunn har Morten og jeg utviklet et babyspråk sammen, så vi snakker som to små barn til hverandre. Dette er spesielt om en ønsker å få viljen sin, så sutrer vi. Jeg klarer ikke helt å forklare dette punktet, det er bare super sært.

VI HAR MYE FELLES INTERESSERER 
Det jeg digger med Morten er at vi liker mye av de samme tingene, og begge er veldig spontane. Dere som har fulgt bloggen min en stund vet hvor spontan jeg er, derfor passer det perfekt å være sammen med en som er lik <3

VI HAR SOVET SAMMEN NESTEN HVER NATT SIDEN VI KOM HJEM
Separasjonsangst sa du? Det er ikke mange netter vi har sovet uten hverandre etter vi kom hjem, men det er bare koselig.

VI HOLDER ALDRI HENDER
Her om dagen tok Morten hånden min, og da kom vi på at vi aldri har holdt hender før. Er ikke det supersært? haha

KYSS DEN
For noen uker siden startet Morten med noe veldig spesielt. Han ber meg kysse fingeren sin, så takker han etterpå. ” Kyss den”, “takk” haha. 

VI HAR ALDRI VÆRT PÅ DATE
For hvert punkt jeg skriver så skjønner jeg hvor sær Morten og jeg er. Det er nok helt normalt å dra på date med kjæresten sin, men det er ikke noe vi har gjort. Vi har selvfølgelig vært ute å spist sammen, men da har det vært for at vi ikke orker å lage egen middag. Får håpe Morten inviterer meg på date snart, hehe 😉

VI HAR HELT FORSKJELLIKG DØGNRYTME
Morten liker å legge seg sent og sove lenge, jeg er heelt motsatt. Jeg vil legge meg tidlig og stå opp tidlig. Det er mye bedre å faktisk få noe ut av dagen enn å sove den bort. 

11 kommentarer

11 thoughts on “8 FAKTA OM FORHOLDET TIL MORTEN OG MEG

  1. Følger deg på snap og du virker så sykt avhengig av blogg og telefon… legg den bort og kos deg ute! Du er så pen og trenger litt avbrekk

  2. det første punktet høres ut som katta mi og meg hhaha, jeg vil han skal sove i senga ved siden av meg, imens han vil heller ligge nede ved fotenden på andre siden, eller under senga mi. han vil være ute lenge av gangen og vil gå ut om natta, imens jeg vil ha han inne hele tiden, og sove med han om natta hahah, også vil han leke med armen min, men jeg har ikke lyst på flere arr etter han:// har sikkert nærmere tjue arr på armen og beinet etter han hahaha, skjønner ikke hvorfor armen min er mye morsommere enn lekene hans:(

  3. Du skriver at du og Morten liker de samme tingene, deriblandt at dere begge er spontane. Hva mer er det som er felles? 🙂

  4. Men hvis du ligger deg tidlig, da sover du jo bort kvelden, som er det samme eller værre enn å sove bort dagen. Tenkt på det? At du egentlig sover vekk dagen når du ligger deg tidlig?😂

  5. hehe ja, katta mi og jeg er ikke akkurat så veldig enige i ting 🙃 ble bitt av fuglelopper pga han natt til fredag, så han må dessverre sove ute en stund, så gleder meg ikke akkurat til at han skal komme og skrike som bare det hele natta fordi han vil inn:// skulle ønske vi klarte å være enige noen ganger as. han er dum som en stokk, så hjelper ikke å snakke til han heller://

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *