UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Hva tenker du om at Morten beskyldes for å være utro? Har du mottatt bevis? 
Jeg snakket med Isabel om akkurat dette før jeg valgte å dele på bloggen at Morten og jeg var sammen. Hun har vært gjennom det samme, og jeg vet at de gikk gjennom mye. Hun anbefalte meg å ikke dele det på bloggen med mindre jeg stolte 100% på Morten, for det alltid er noen som vil ødelegge. Jeg stoler på Morten og valgte derfor å dele det med dere. At han beskyldes for å være utro er ikke noe jeg tenker over, for det er rett og slett umulig da vi har vært sammen hver eneste dag. Morten er heller ikke typen til å være utro. Nei, jeg har ikke mottatt bevis som forventet 🙂 

Tjener du penger på hvert innlegg du legger ut ?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg tjener kun penger på annonse. Før fikk man betalt per klikk, men sånn er det ikke nå mer 🙂

Hvor er genseren fra ?
Den er fra urban <3 Du finner den HER

Kan du lage en video om Utøya?
Jeg skal lage en video der jeg forteller dere hva som skjedde. Den kommer om ikke så alt for lenge 🙂

Har du eget hus i Tønsberg?
Nei, mamma har leilighet her 🙂

Kan du ha et innlegg om tatoveringene dine?
Det kan jeg få til. Jeg tror kanskje ikke det er så interessant da?

Du liker dyr, men du er ikke vegetarianer?
Dette er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt, man kan like dyr selv om man spiser kjøtt. Jeg spiser veldig lite kjøtt vel og merke, for jeg har som mål å ikke spise kjøtt. Jeg er ikke så glad i kjøtt, og det er absolutt ikke et behov jeg har 🙂 Jeg spiser kjøtt når jeg føler for det, eller blir invitert på middager. Jeg spiste kjøtt i dag, men før det har jeg ikke spist det på over en uke. 

Hvordan får du så mye volume i håret?
Jeg vet faktisk ikke, jeg tror det er for at jeg har tykt hår. Jeg tuperer det ikke og bruker heller ikke hårprodukter. 

Når kommer videoen til Kevin og deg?
Med engang vi er ferdig på Slottsfjell skal jeg redigere den <3 

Kan du lage en video der du sminker Morten?
Det høres moro ut! Ja 😀

Hvor er jakken din fra?
Den er fra Urban <3

14 kommentarer

14 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. du sier du spiser lite kjøtt, kan du pliis lage et innlegg der du viser hva du spiser/ oppskrifter? 🙂

  2. Dette har ingenting med innlegget å gjøre,men jeg håper det er innafor likevel😅Vil bare påpeike hvor utrolig kul og vakker du er Sofie! Nå hørtes jeg creepy ut,haha. Det jeg egentlig ville få frem er st du skiller deg skikkelig ut,på en bra måte. Du er like vakker som alle andre typiske bloggere,men du skriver ikke bare typiske blogge ting som sminke (ikke at jeg ikke liker det men) også er du deg selv 110% og du er ikke redd for å skrive ting som i offentligheten høres helt lame ut. Og jeg DIGGER det! Jeg har aldri lest særlig blogger før,men din leser jeg hver dag,for du er bare så ærlig,tøff og går din egen sti (skiller deg ut) i forhold til alle andre!
    Dette ble bare rot, men poenget er at du er råååå, keep rockin’ gurl

  3. det er vel kanskje Morten som ikke bør stole 100% på deg, med tanke på at du var utro mot den forrige kjæresten din…? Vet Morten om dette?

  4. Dette er et spørsmål til neste uke!😃 Jeg har hørt at Andrea og Martine Lunde ikke er så veldig gode venner😕 Påvirker det ditt venskap med Martine siden du å Andrea er beste venner? Håper du ikke ser dette som en hat kommentar , er bare en nyskjerrig jente som elsker bloggen din😍Håper på svar☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *