INGEN MINNER

Categories Ikke kategorisert

Hva har jeg lært etter disse dagene? Ikke bestill Slottsfjellpass om du ikke tenker og være der. I går var vi kanskje to timer på Slottsfjell, og dette betale vi over 1000kr for. Vi ønsket heller å være på MTV sin sommerfest, noe som var mye morsommere. Jeg elsker å være med gjengen fra MTV, de er så hyggelige <3 I går bestemte jeg meg for å ikke være så opptatt av å dokumentere kvelden, så jeg har ingen minner jeg kan dele med dere. Jeg kan selvfølgelig skrive, men det er ikke like morsomt. Jeg vet at 90% av dere kun ser på bildene. Det er helt forståelig, for jeg er en av de selv. Teksten skal være veldig bra om jeg skal lese hele, noe denne teksten ikke er. 

Det er uansett viktig å skrive for den 10% som faktisk leser teksten, dere liker jeg. Dette er første dagen siden vi ankom Tønsberg at vi har klart å stå opp før 12.30. Det har dere kanskje merket på bloggen også? Vanligvis legger jeg ut innlegg 09.00, og nå? hehe. Nå skal vi bare spise litt mat før vi skal videre til Julie. Hun skal ha vors/fest for oss som ikke skal på Slottsfjell i dag. Vi skal grille og kose oss, noe jeg ser frem til. Jeg har kun med meg vegetarprodukter, og jeg vet det er mange av dere som ønsker at jeg skal dele oppskrifter med dere. Jeg skal ta bilder i dag, så skal dere få vite mer om hva jeg spiser i morgen <3 vi snakkes senere. 

2 kommentarer

2 thoughts on “INGEN MINNER

  1. Er innom ganske mange forskjellige blogger, de ser jeg egt bare bildene til. Men jeg leser alle innleggene dine. Du gjør en god jobb som jeg setter pris på! Å gjør sånn at det blir mye mer intresant å lese❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *