PARADISE HOTEL – ANGRER JEG?

Categories Paradise Hotel

Det er bare litt under to måneder siden Paradise sluttet å gå på TV, likevel virker det så fjernt. Noen ganger føles det som en drøm, og at menneskene rundt meg ikke er ekte. Dere vet at jeg egentlig hadde tenkt å trekke meg dagen før vi skulle reise til Mexico? Det føltes plutselig helt feil å skulle reise ned, men jeg klarte å overbevise meg selv. Jeg skjønte at jeg kom til å angre mer om jeg ikke dro, enn om jeg prøvde. Jeg skjønte jeg trengte å gjøre noe nytt, for jeg var ikke fornøyd med livet mitt som det var på dette tidspunktet. Det var likevel noen endringer jeg var livredd for. Jeg hadde på en måte hat/elsk forhold til livet mitt. Er det ikke merkelig? 

Nå sitter jeg er 5 måneder senere, og lever et ganske annerledes liv. Jeg har flyttet til Oslo, blogging er jobben min og jeg har kjæreste. Roomien min og kjæresten min hadde jeg aldri hatt om det ikke hadde vært for Paradise Hotel, er det ikke rart? I alle sesonger er det bare et fåtall jeg har kjent meg igjen i, så det at jeg skulle møte så mange fine mennesker hadde jeg aldri trodd. Dere kan tro jeg ble lettet når det var Andrea jeg møtte på hotellrommet i Oslo, da hadde jeg i det minste en venn, haha. Det å takke ja til å være med på Paradise Hotel er skummelt. Du vet aldri om du kommer til å gå overens med de andre deltakerne. Det må også suge å reise hele veien ned til Mexico for å så måtte reise hjem etter noen dager. Det var faktisk min største frykt. 

Du takker ja til noe som er skummelt, sånn er det bare. Det er en stor utfordring å være med på noe sånt, og jeg kan garantere at du vil lære mye om deg selv. Det er virkelig merkelig å se seg selv fra utsiden, og det har vært noen ganger jeg har vært oppriktig flau over egen oppførsel. Det har ikke vært så lett når så mange mennesker skal dømme deg ut i fra et TV-program som er klipt og limt. Selv om det har vært mange tøffe dager, så angrer jeg ikke. Jeg kan ikke angre når jeg har fått det livet jeg har fått. Takket være Paradise har jeg fått til bloggen, endelig flyttet til Oslo, fått meg verdens beste kjæreste og så mange gode venner <3 Det er bare viktig å vite at det ikke er alle som vil sitte igjen med denne følelsen.

9 kommentarer

9 thoughts on “PARADISE HOTEL – ANGRER JEG?

  1. Jeg forstår godt at du var nervøs. Utrolig egentlig at du kom så langt som du kom, men du spilte godt. Jeg hadde ALDRI kommet til å gjort det du gjorde mot Grunde. Hvordan greide du? Jeg er fullstendig klar over at det var et spill, men uansett så må samvittigheten gnage? Jeg krysset fingre, og jeg jublet da du og Morten røyk. Dere var faktisk en av mine favoritter, helt til du gjorde det store…. De som hadde fortjent å vinne var Grunde og Henriette:)

  2. Morten var også med på det, eller har du glemt det? Grunde tok deg inn igjen for han syntes du sikkert fortjente det, og han følte at han sto sterkere med deg i en finale, enn med Henriette. Men der tok han feil. Men, uansett ett spill. Ser ut som at du og Morten har det fint sammen, og dere er et vakkert par. Ser faktisk ut som der passer godt sammen. Jeg har tro på dette forholdet. Ønsker dere masse lykke til med forholdet. Jeg venter på bryllup og baby nå hehehehe.

  3. Hei.
    Jeg bare lurte på en ting. Når man drar nedover, drar man alene eller drar man sammen med noen?
    Må man mellom lande eller drar man rett ned? Hvor mange timer brukte du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *