DET ER OVER

Categories Ikke kategorisert

Akkurat nå kjenner jeg at jeg er lei. Det er virkelig på tide å gjøre noen endringer i livet, og jeg er klar. Vi har drukket alt for mye siden januar, og jeg begynner endelig å kjenne at det er nok. Denne livsstilen er virkelig ikke noe for meg, det har jeg funnet ut. De neste ukene nå skal jeg spise sunt, sove nok og begynne å trene igjen. Herregud som jeg savner å trene. Hehe nok klaging nå, jeg var bare skikkelig lei i det jeg våknet i dag. 

Slottsfjell er uansett over for denne gang, noe jeg er glad for. Jeg tror nok Slottsfjell må endre et par ting om de skal fortsette å ha festival, ellers tror jeg folk vil slutte å kjøpe billetter. Neste år skal jeg prøve Stavern istedenfor, siden Andrea har maset så mye hehe. Jeg nektet faktisk å være med i år, noe jeg angrer litt på. Nå skal jeg begynne å pakke, for i dag skal jeg reise et sted. Jeg forteller dere om dette senere. SNAKKES <3

16 kommentarer

16 thoughts on “DET ER OVER

  1. Slottsfjell har spilt seg litt ut og ble totalt mørbanka av Stavern i år! Selv har jeg ansett Stavernfestivalen som litt sirompa, men det var den slettes ikke i år. Personlig syns jeg Slottsfjell hadde en hakket bedre lineup, men atmosfæren og fasilitetene er bare slettes ikke like bra. Det blir absolutt Stavernfestivalen på meg neste år!

  2. Dette innlegget viser at du er en reflektert og fornuftig ung dame😊
    Jeg vet selv at jeg hadde blitt påvirket om jeg var i dine sko, men vil likevel si; det finnes ingen sannhet i de tingene du nevner over. Det er pur hersketeknikk og noen mennesker føler seg dessverre bedre selv av å trykke andre ned. Fortsett å hold beina på jorden og ta vare på dine egne verdier.

  3. Hva var det du ikke likte med slottsfjell? Står mellom slottsfjell og Stavern til neste år.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *