NÅR VENNENE PRESSER DEG UT

Categories Ikke kategorisert



Morten var syk stakkars, haha. Det er grunnen til bekledningen 😉


Nuggetsene er vegtar, kunne dere gjettet det?




Her ser dere litt av det jeg drev på med i går, grillvors hos Julie. For meg var det kun grilling og Pepsi Max for jeg hadde ikke tenkt meg ut. Som dere kanskje forsto på mitt forrige innlegg så er jeg lei, noe jeg var i går også. Jeg gikk faktisk å la meg klokken 18.00, men det endte med at jeg ble presset ut av vennene mine 🙁 ikke snilt.. De tok ikke et nei for et nei, om jeg kan si det sånn. Det var siste kveld, så de hadde selvfølgelig rett. Jeg hadde bare ikke lyst i det hele tatt, men det ble en veldig morsom kveld.

Nå skal jeg hive meg rundt for å pakke, rydde og redigere videobloggen til Kevin og meg. Denne har dere ventet på lenge, så nå er det virkelig på tide <3 Jeg har hatt ferie den siste uken, noe jeg har trengt. Det har dere sikkert merket på bloggingen min, så nå skal jeg virkelig skjerpe meg. 

8 kommentarer

8 thoughts on “NÅR VENNENE PRESSER DEG UT

  1. Synes du virker så sur og utakknemlig for tiden. Er ganske kjedelig å lese bloggen din når du bare sutrer om alt som du “må være med på”. Burde heller sette pris på alt du har muligheten til å oppleve 🙂

  2. Du kan ikke spørre han i grønn short hvor han har kjøpt shortsen sin 😂 Altså, beklager . Men måtte bare spørre. Må ha den til samboeren min 🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *