NOEN HEMMELIGHETER

Categories Personlig

JEG HATER Å VISE MEG NAKEN
Som jeg har fortalt dere før så har jeg slitt veldig med mitt syn på egen kropp, og jeg tror nok dette er grunnen til dette. Man skulle trodd dette ble bedre når man er med en man virkelig stoler på, men det hjelper ikke. Neste mål er helt klart jobbe mer med meg selv. 

JEG SLITER MED Å MØTE BLIKK
Dette er faktisk noe jeg har slitt med hele livet, og jeg har ingen anelse hvorfor. Jeg hater å se andre inn i øynene, det er faktisk noe av det verste jeg vet. Alt føles så mye mer seriøst da, det liker jeg ikke

JEG SNAKKER TIL MEG SELV NÅR JEG ER ALENE
Jeg har ofte lange samtaler med meg selv når jeg er alene, og det er ofte da jeg bestemmer meg for ting. Det er ingen andre enn meg selv som kan overbevise meg så godt som det jeg kan.

JEG ER OVERBEVIST OM ET LIV ETTER DØDEN
Jeg tror 100% på spøkelser. Spøkelser er vel kanskje feil ord å bruke, men jeg tror at det finnes noe mer mellom himmel og jord. Mange vil sikkert synes jeg er teit nå, men jeg har opplevd ting man absolutt ikke kan forklare. Jeg tror også på at om du dør mens du har mye uoppgjort, så klarer du ikke å gå videre. Om dere skjønner hva jeg mener?

JEG ER KONSTANT REDD FOR Å BLI SÅRA
Dette punktet er så irriterende, dere aner ikke. Jeg tror nok dette har noe med fortiden min å gjøre, og det vil nok mest sannsynlig bli bedre når jeg får jobbet med det som plager meg. Men ja, jeg går faktisk rundt å er redd for å bli såra. Jeg har derfor veldig vanskelig for å slippe mennesker innpå meg, i tilfelle de kommer til å såre meg. Helt latterlig og utrolig irriterende. 

42 kommentarer

42 thoughts on “NOEN HEMMELIGHETER

  1. Jeg kjenner meg igjen på flere av de tingene du nevner 🙂
    Jeg har skrevet et viktig innlegg om ensomhet på skolen. Vet at du ikke går på skolen og forventer ikke at du skal gjøre dette, men hadde blitt glad om du hadde lest innlegget mitt, også kanskje hjulpet meg å spre videre det som jeg skriver. Ikke at du reklamerer for min blogg, men kanskje skriver om noe av det samme 🙂

  2. Jeg føler veldig med deg på de to første punktene. Trodde det kun var meg som hadde det sånn. Jeg er to år eldre enn deg, og jeg skulle ønske jeg kunne si til det at det blir bedre med åra, men det blir det ikke. Enda jeg er gift 😧

  3. Mange av punktene her som jeg kjenner meg godt igjen i. Det er veldig fint å lese sånne ting som dette for da ser man at man ikke er alene om det. Og ja, det finnes mer mellom himmel og jord, har opplevd ting som er vanskelig å forklare selv i løpet av flere år. Stå på videre! ❤️

  4. jeg tror 100% på spøkelser jeg også hahah, har opplevd så utrolig mye rart hjemme som ikke gir meningen engang. er om dagen når jeg hadde lagt meg så kjente jeg at det var noen som drev og skulle pakke inn beina mine i dyna, og jeg fikk litt panikk fordi det bare var katta og meg på rommet, og katta lå og sov hahah, huff, er bare glad de ikke vil meg noe vondt, hvis ikke så hadde jeg most likely vært død nå ahahah

  5. Jeg og sliter med og se andre inn i øynene når jeg snakker med de.. Og når jeg skal ta meg i sammen så føler jeg at jeg nistirrer på personen jeg snakker med.😬 Skikkelig dritt det der! Kan du skrive et innlegg om hva du har opplevd som er overnaturlig?? Jeg tror også på overnaturlige ting:) Så syns det er veldig spennende:)

  6. hei Sofie ville bare si at du ikke er alene om å møte andre sine blikk. Jeg sliter akkurat med der samme og jeg syntes det er litt kleint💜

  7. Dette skremte meg litt. Alle disse hemmelighetene har jeg også.. Jeg forstår deg, og vil at du skal vite at du ikke kjemper alene❤

  8. Jeg sleit også fø a jeg var yngre med å se dolk i øynen. Men så begynte jeg sosionomstudiet og måtte lære MG dette så nå går detfint. Men shit det er vanskelig før man blir vant / trener på det 🙂
    Jeg tror også på liv etter døden og at det finnes folk rundt oss som vi ikke nødvendigvis ser men føler eller merker ting. I leiligheten hvor jeg bor nå, litt utenfor Bodø faktisk, opplever jeg mange merkelige ting. Jeg har to katter og en kveld merket jeg at den ene satt som en statue i den ene gangen og stirret tomt ut i luften mot yttergangen…jeg fulgte med han litt fra og til og han satt slik i ca 20 min. Plutselig reiste han bust og sto slik et par minutter før han går i stuen. Jeg sitter slik at jeg ser ut i yttergangen og ser en skikkelse snu seg og forsvinne ned trappa..(jeg bor i 2.etg). Litt senere samme kveld da jeg ser film hører jeg plutselig tydelig fottrinn i trappa som går nedover. Jeg skrur nedyden og går ut for å se men det er ingen.. siden jeg så film og hadde lyden på høyt tenkte jeg at det kanskje var noen som hadde vært og bnk forsiktig på men bare gått da jeg ikke åpnet. Leieboeren under meg var på jobb så jeg sendte en melding til venninna mi som bor i leiligheten ved siden sv om hun hadde hørt at noen gikk i trappa siden det er ganske lytt i mellom. Men hun svarte dagen etter at hun ikke hadde hørt noe. Etter noen dager våknet jeg midt på natt av at noen strøk meg over kinnet. Dette har gjentatt seg en 4-5 netter over en tidsperiode på ca 2 mnd. Lyspærene i hele huset her ryker stadig og trinn høre på loftet om morgenen!

  9. Åhh, jeg skjenner meg virkelig igjen i alt dette, vert eneste punkt. Alltid fint å vite at du ikke er alene i ting. Har alltid lurt på om jeg er den enste som snakker med meg selv.

  10. Åh jeg og misliker å se andre inni øynene! Klarer det i typ max 5 sekunder, men da bare får jeg en helt syk trang til å se vekk.. Skikkelig irriterende, føler det virker som jeg ikke er interessert i hva personen sier. Menmen, det er vell noe man må bare prøve å bli flinkere til!
    Ha en fortsatt fin sommer skjønneste deg!

  11. Jeg kjenner meg igjen i alle punktene, haha! Trodde jeg var den eneste som ikke var så glad i blikkontakt! Vet ikke hvorfor, men syns bare det er ubehagelig..

  12. Du sier du tror på et liv etter døden, tror du også at Jesus døde for oss slik at vi kunne leve evig? Og at det fins en Gud som skal dømme oss for alt vi har gjort ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *